Jump to content
idolforums.com
Sign in to follow this  
istersay

The Voice 18 ● Top 17 Live Results ● Discussion

Recommended Posts

 

The Voice
NEW EPISODE

SEASON 18 • EPISODE 15 • LIVE TOP 17 RESULTS • REALITY / TALENT CONTEST • 61 METASCORE

8:00 PM ON KNBC 4 • TV-PG • STEREO • CC
In the live results show, four artists, one from each team, will be revealed as safe by America's votes. Each Coach then selects an additional artist to move forward. The Artist with the next highest overnight votes from each team will compete in the Wildcard Instant Save

 

No Spoilers Please! Keep those in the Spoiler threads, If it hasn't shown on the show yet it's a Spoiler
 
Cinco De Mayo 3
.

Share this post


Link to post
Share on other sites

This would've been an ideal season for Adam. Since everything is prerecorded, he wouldn't be rambling on for three minutes and then choose who to save two seconds before the show ends. And more importantly, he wouldn't be putting his foot in his mouth.

  • Haha 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, Vinyl said:

This would've been an ideal season for Adam. Since everything is prerecorded, he wouldn't be rambling on for three minutes and then choose who to save two seconds before the show ends. And more importantly, he wouldn't be putting his foot in his mouth.

 

It wouldn't stop him from giving his singers the worst songs to "challenge" them. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minutes ago, NerdN7 said:

 

It wouldn't stop him from giving his singers the worst songs to "challenge" them. 

TPTB hasn´t cared about Adam since S12 so I assume they would have bussed his team as well.

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, Vinyl said:

This would've been an ideal season for Adam. Since everything is prerecorded, he wouldn't be rambling on for three minutes and then choose who to save two seconds before the show ends. And more importantly, he wouldn't be putting his foot in his mouth.

 

5 minutes ago, NerdN7 said:

 

It wouldn't stop him from giving his singers the worst songs to "challenge" them. 

true the muses GIF

 

(for both parts of this)

Share this post


Link to post
Share on other sites

yikes didn't know it was almost time, it's so bright and sunny here, hoping this all goes well tonight, the format scares me fullmop.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, MatthewPalermo said:

Who's ready for a disaster in the making?

:rofl: not ready, but it'll probably happen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idk why I'm nervous, I already know most of the queens will not be getting that PV and possibly not even the Coach's Save. Lmao, this is gonna be a disaster or only a decent results show.

IF the coaches come through and the WC Save.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, antikid said:

PRAYER CIRCLE FOR ZAN 🙌🙌🙌

IM HERE, QUEEN PLZ GET THAT PV!

And John if needed... DON'T SCREW UP WITH THAT SAVE I JUST-

 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is next season going to be postponed?  I can't imagine that they've done auditions and tapings the way things are right now.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

I'm really nervous about tonight. I hope at least one of the girls get the PV. IMO I just don't want an all-male finale this season.

Edited by CandiceFan12
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, CandiceFan12 said:

I'm really nervous about tonight. I hope at least one of the girls get the PV. IMO I just don't want an all-male this season.

Especially when most are basic. Bless Cammwess though, he's gonna be the unique male robbed tbh lmao.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, Rockym said:

Is next season going to be postponed?  I can't imagine that they've done auditions and tapings the way things are right now.

I thought they were advertising for new people to audition by video, could be wrong but I thought I saw that in spoilers

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, CandiceFan12 said:

I'm really nervous about tonight. I hope at least one of the girls get the PV. IMO I just don't want an all-male finale this season.

:shock: I didn't even think about an all male finale

Share this post


Link to post
Share on other sites

I'm here 🤡. And I'm ready for this clown fest :haha:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...