Jump to content

Recommended Posts

The Voice UK - Wikipedia

Emma Willis hosts the return of the spinning-chair singing contest, with Anne-Marie joining the coaching panel alongside old hands Olly Murs, Tom Jones and Will.i.am. The four coaches will once again be selecting their teams through blind auditions, where looks play no part in the selection process and each singer is chosen on vocal ability alone

Sat 2 Jan
8:30pm-10:00pm (1 hour 30 minutes)

Link to post
Share on other sites
  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Wait there was a contestant named Craig this season? lol I just checked wiki and Craig was on all the episodes I didn't watch Hope he's good?  

Ya sure? Look at their stage set-up for the performances of the past few seasons lol. They're even better than The Voice US in terms of the staging and all     they're the best version

Well damn. Wayne and Morgan may have improved a ton, but picking them over Lauren here is clearly just disrespectful.

Posted Images

49 minutes ago, AngelaKD said:

There are the occasional standouts, but generally the Voice UK is an awful show. There’s always something just off about it.

The sound quality always sounds so off

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

You can tell how long 2020's been when I completely didn't realize that this comes back on Saturday.

 

Every season I pray for better talent and every season my low expectations aren't met either.

 

Nonetheless, I'll be watching :haha:

 

  • Like 1
  • Haha 1
Link to post
Share on other sites
47 minutes ago, Bk1234 said:

Apparently, this season will be the first to have blocks in the UK blind auditions. 

An interesting switch given that a few seasons back I think approximately 50% of the chair turners were purely 1-chairs.

  • Like 2
  • Haha 3
Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Bk1234 said:

Is there a UK version of Minivan? :lmao:

Yes, there is. You can find them also in the Facebook page (that page is a lot less popular than the USA version's one, though), where basically, they are just as trash with their comments. The only difference is that, country music in that version basically doesn't exist, so that's good thing, at least.

 

Oh, and it's worth mentioning that they hate black soul female singers as much as USA's minivan, calling the screamers and all. And yes, i know one of them won last season, but she had to be hella pimped to win, while her opponent was basically bussed (UK's TPTB didn't even try to hide the fact that they wanted her to win, it was painfully obvious)

Edited by Gustavo527
  • Haha 1
Link to post
Share on other sites
On 12/29/2020 at 11:25 PM, Gustavo527 said:

Yes, there is. You can find them also in the Facebook page (that page is a lot less popular than the USA version's one, though), where basically, they are just as trash with their comments. The only difference is that, country music in that version basically doesn't exist, so that's good thing, at least.

 

Oh, and it's worth mentioning that they hate black soul female singers as much as USA's minivan, calling the screamers and all. And yes, i know one of them won last season, but she had to be hella pimped to win, while her opponent was basically bussed (UK's TPTB didn't even try to hide the fact that they wanted her to win, it was painfully obvious)

UK's Minivan isn't as bad though imo. Plus there's no country mafia and there's far more racial diversity in the winners there than in the US (i.e. more British non-white winners than American ones). 😌

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
7 hours ago, disney1024 said:

UK's Minivan isn't as bad though imo. Plus there's no country mafia and there's far more racial diversity in the winners there than in the US (i.e. more British non-white winners than American ones). 😌

Well, you are definitely right on that one.

  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites
On 12/29/2020 at 8:10 PM, Bk1234 said:

Is there a UK version of Minivan? :lmao:


Some of the commenters like to refer to the GBP (great British public) https://www.urbandictionary.com/define.php?term=The Great British Public.

 

it’s kind of analogous to the “silent majority “ here. Basically, it’s people who fall for the sob stories and like “nice” contestants.

  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites
6 minutes ago, French20 said:

i hate will i.am and olly murs...

 

and the last two seasons the talents were really bad ...

 

Jessie J is sorely missed

 

but I'm still going to watch without expecting anything good ..

I really like Olly, but will.i.am is a bore. 😅 I miss Jessie J and JHUD! ☹️ 

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...