Jump to content

*Laci

Members
  • Posts

    349
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by *Laci

  1. Ugh why do I find Memphis attractive still? I guess it's because i like a**holes.  :giggle: Y'all please allow me a pass on this. I mean purely physical for the most part. I'll never be able to look at him in the same light after what he said about Ian and him flirting with Labor Day. O.o

  2. 22 minutes ago, *Wallace said:

    They did? Ooohh myyy. I believe Memphis was crushing on Christmas earlier on the season but Christmas wasn't at all into him. Soo interesting.

     

     

    One of my BB Facebook groups said so but now I just saw where someone thought it may have been a whisper. Idk what to believe lol.

     

     

    • Haha 1
  3. If Nicole was smart she would nominate Cody and Enzo and just go ahead and burn that bridge, but that's not gonna happen.

    She can't compete next week. Memphis has won comps but isn't as physical as Cody or Enzo imo. Christmas is competitive but idk if she would win sitting next to Nicole. 

     

  4. 27 minutes ago, Elliott said:

    Nicole won? :huh:

    Yes lol of course she did. :giggle:

    If I remember correctly, her first  or one of her only HOH's came late in her first season too. (someone correct me lol.)

    This was her strategy all along. She hides behind the men and then gets lucky when the odds are more in her favor.

     

    Oh no, did I just help make a case for her? :dead: 

     

    Poor Memphis was struggling from the start lol. I knew he was toast. Cody didn't compete, so it's possible Enzo threw it and her only competition was Navidad. 

×
×
  • Create New...