Jump to content

Thoughts on the last Knockout Leak of the season


Hamza Tufail

Choose your favorites  

32 members have voted

  1. 1. Your Favorite

    • Holly Brand - Blue Moon Of Kentucky
      28
    • Rachel Christine - Rhiannon
      4
    • Unsure
      0
  2. 2. Did Rachel deserve the steal?

    • Yes
      23
    • No
      5
    • Unsure
      4


Recommended Posts

5 minutes ago, Gustavo527 said:

I'm trying to not let out the Carebear inside me but some of y'all are making it really hard😐/hj  

 

I genuinely want to keep the healthy discussion on here so i'll bit my tongue more since now. Sorry. 

 

 

Wow, I think you're getting a bit sensitive lately? What happened to you? Lol. You were one of those users who didn't use to care what others say about your favs.

Link to comment
Share on other sites

Just now, Hamza Tufail said:

Wow, I think you're getting a bit sensitive lately? What happened to you? Lol. You were one of those users who didn't use to care what others say about your favs.

More than not caring, it's more that i let the negative comments about my faves just slide. Of course i care, but i know that bringing a discussion that is not gonna go anywhere is useless and a waste of my energy. I only express disagreements sometimes, when i think i can bring something constructive to the conversation. (But yeah, when i express my own opinions, i can myself be very...direct, to say the least)

 

But yeah, lately, that have been harder for me. I know that is something that i have to work on myself. And at the end of the day , i'm aware people is entitled to their opinions, and this is just a TV show after all. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Holly >>> Rachel.

 

Holly's voice is a bit too nasally for me tbh but she did a good job of the song, she sounded great throughout and some of her notes were really impressive. Rachel was average/boring? Like she's a good singer but all throughout the song it just sounded the same? She's not unique in any way either imo so I wouldn't have saved her.

Link to comment
Share on other sites

Yeah I thought Rachel would do a different arrangement. I was expecting something more Katrina Cain-y (best cover of Rhiannon we've had on the show imo), which maybe was a weird expectation, but I still think she'll be one of the strongest losing knockouts we'll have this season and that performance defo deserved a steal

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Watching the performances again, I would give the edge to Holly, although I prefer Rachel as a singer.

 

And while Kala has given my favorite losing performance so far, Rachel is very likely going to be in my top 4 losing performances, so I’d say she deserved the steal. She embodied her song (which I LOVE btw) while adding a bit of her own flavor.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...