Jump to content

The Masked Singer: Season 5 - Premieres March 10


Recommended Posts

39 minutes ago, miss denise said:

 

This random post cracked me up. :lmao: :dead: 

:rofl: wasn't one of the clues about them singing in the shower and their family yelling for them to shut up lol. and Nicole's guess was Jamie Fox. I guess him for a singer every season :lmao:

Link to comment
Share on other sites

Black Swan was so good. :wub:  My favorite performance of hers.  And Piglet's from last week might be my favorite of his. ❤️ 

 

However, I am still most excited by Russian Dolls. :giggle: Ooh and Yeti on skates? That was so cool. :omg: I'm loving that costume. 

 

Sad to see Seashell go. :( I loved her performance this week. Tough losing two in one night. :(  I also am not all that familiar with Tamera (or Tia)'s voice, but I was thinking it might have been her when I listened closely. :haha: 

Link to comment
Share on other sites

On 4/21/2021 at 8:52 PM, Crisis said:

I don't know what to think about Cluedle Doo. Him being in the background was one thing, but him randomly coming out post-performance is cheesy and disrupting the flow of the show. The only way this can work is if some clue about who he could be is dropped.

 

The show is off for two weeks? I wonder why.

 

:dead:  I thought it was hilarious. :oops: I do wonder who it is though. 

 

Whattttt. :(  I heard them say it's not on next week, but it's off for two? :broken: 

 

Link to comment
Share on other sites

On 4/22/2021 at 6:14 PM, *Wallace said:

❤️ 

 

Ooh. LOL Well that's all up to you to look if you want to. :lmao: 

 

Okay *looks* OH. Wait, which act were you saying is clearly someone I love? Because you talked about three. 😮  But...

 

 

Really about Omarion? 😮  I think they guessed him this week...  

We know about Seashell now. But you pulling out Pentatonix on me? :dead:  I will keep my thoughts to myself. 😛 

 

13 minutes ago, istersay said:

:rofl: wasn't one of the clues about them singing in the shower and their family yelling for them to shut up lol. and Nicole's guess was Jamie Fox. I guess him for a singer every season :lmao:

 

OOOH I remember that now. :lmao: That makes sense why you posted that... although he wasn't singing country. :giggle:  But yeah, it seems Jamie Foxx will forever be guessed until he appears. :haha: 

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, miss denise said:

 

Okay *looks* OH. Wait, which act were you saying is clearly someone I love? Because you talked about three. 😮  But...

 

  Reveal hidden contents

Really about Omarion? 😮  I think they guessed him this week...  

We know about Seashell now. But you pulling out Pentatonix on me? :dead:  I will keep my thoughts to myself. 😛 

 

 

Ooh that  was about Russian Dolls. It seems you post often about them so I figured it must be some group you love. :haha: 

 

Lmaoo yeah that's who I feel Yetti is as of right now. Now that hes been guessed now, I don't know if it's him.

Link to comment
Share on other sites

Oooh forgot to post my thoughts awhile ago, lol.

 

Ooh I was kinda thinking Bobby Brown for the Crab so yayy I am happy I got him right. 😄 Nice to see Bobby doing this show. He's had a really rough last few years, so its nice he got to have fun doing this show and doing it for his little kids.

 

But whoa Seashell  being Tamera Mowry Housely was surprising. 😮 I was sad to see her go but I also don't know who I would have wanted to go. I guess it comes down to her being the least experienced? But wow I had no idea or well totally forgot about Tamera knowing how to sing. I feel like Tia doesn't sing  but maybe she can? But it was great seeing Tamera on there! 😄 

 

Also this season feels so weird with so many male acts and so few female acts.  I wonder why that is the case? They didn't sign or find many female acts this year?

Link to comment
Share on other sites

On 4/23/2021 at 8:06 PM, miss denise said:

Whattttt. :(  I heard them say it's not on next week, but it's off for two? :broken: 

 

I guess that didn't come out correctly. :haha: I meant to say the show wouldn't be on next week but come back the week after. :haha:

Link to comment
Share on other sites

On 4/23/2021 at 11:25 PM, *Wallace said:

Ooh that  was about Russian Dolls. It seems you post often about them so I figured it must be some group you love. :haha: 

 

 

  Reveal hidden contents

Lmaoo yeah that's who I feel Yetti is as of right now. Now that hes been guessed now, I don't know if it's him.
 

 

Ooooh. I have no comment. 😛 

 

Hmmm I'll have to listen again next time. I didn't get an Omarion voice, but then I also haven't listened to him in a long time.

 

On 4/23/2021 at 11:34 PM, *Wallace said:

 

But whoa Seashell  being Tamera Mowry Housely was surprising. 😮 I was sad to see her go but I also don't know who I would have wanted to go. I guess it comes down to her being the least experienced? But wow I had no idea or well totally forgot about Tamera knowing how to sing. I feel like Tia doesn't sing  but maybe she can? But it was great seeing Tamera on there! 😄 

 

 

I didn't really know her singing voice, but I was listening closely to that performance and thought it sounded like I would imagine her sounding. :haha: I wouldn't know whether to guess Tamera or Tia. 

 

On 4/25/2021 at 9:32 AM, Crisis said:

 

I guess that didn't come out correctly. :haha: I meant to say the show wouldn't be on next week but come back the week after. :haha:

 

Oohhh, that's better then. :haha: My TV Guide actually shows that it is new this week.... although it's a sing-a-long episode. So no new performances? But... still a new episode. :unsure: I'm confused why they'd say it was off for a week (unless the TV Guide is wrong). 

Link to comment
Share on other sites

tv listing


The Masked Singer
The Sing-A-Long: The Maskie Awards
SEASON 5, EPISODE 9 • NEW
8:00 PM ON FOX 4 • TV-PG • STEREO • CC • DVS
Nick Cannon hosts "The Maskie Awards," a special sing-a-long episode celebrating the best of Season 5.

Link to comment
Share on other sites

good show even though there are no new songs . they are giving out awards to the past and current finalists this season.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...