Jump to content

DWTS29 Week 10 - Top 6 Discussion Thread


Recommended Posts

  • Replies 322
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Reminder, More than one women has alleged Nelly sexually assaulted them, Nev punched a female in the face.... we must root for Justina or Kaitlyn.

You're forgetting B*bby B*ness got a 30 for his awful Freestyle.

Nelly would’ve been in the B3 if the judges knew how to do their job. 🙂

2 minutes ago, *Chris said:

How did I not predict more than 4 for perfect 30.

 

But this routine was deserving of a perfect score and long time coming! 

Ugh I stopped at 3. :/ :lmao: 

 

And lol  we could get more potential 30s from Johnny, Nev and Kaitlyn sooo we could be up to 7. :dead: 

2 minutes ago, rpryor03 said:

I s2g, if Nelly gets a perfect 30...

Shhhhh, don't speak it into existence or else it will happen. :lmao: 

Link to post
Share on other sites
Just now, *Wallace said:

Ugh I stopped at 3. :/ :lmao: 

 

And lol  we could get more potential 30s from Johnny, Nev and Kaitlyn sooo we could be up to 7. :dead: 

Shhhhh, don't speak it into existence or else it will happen. :lmao: 

 

Wally, you already said this was turning out to be a "strong and fantastic semifinal," and you know who hasn't danced yet, so the same goes to you dear friend.

Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, rpryor03 said:

 

Wally, you already said this was turning out to be a "strong and fantastic semifinal," and you know who hasn't danced yet, so the same goes to you dear friend.

Ooh lmaooo I know a certain dance is going to change that. :lmao: :haha: Thanks though. :haha: 

2 minutes ago, Solaris said:

I love this song!

 I did think of you. :haha: 

Link to post
Share on other sites

That was a really beautiful and empowering Jazz from Johnny & Britt there. 

 

I thinkk I seee and felt that there were some out of sync moments on a few of the side by side parts there. 🙈 Still Johnny really danced and performed that so well.

 

Well done to Johnny getting his 30 too!

Link to post
Share on other sites
1 minute ago, ungodlyhour said:

there were def some sync issues and it wasn't a jazz by technical definition but i really enjoyed it!

Agreed to all of this. 

 

1 minute ago, *Chris said:

You going to play catch-up like @*Wallace? :giggle:

Probably not, since I don't think Amanda does that. :lmao: 

  • Haha 1
Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...