Jump to content
idolforums.com
Deeee

Musician Discography Rankdown

Recommended Posts

(am I going to fight for the tracks that Timbaland produced in every artist's round????? yes.)

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Not Wally still having all 5 options when he's supposed to be the biggest Beyoncé stan of us all

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, FrogLenzen said:

(am I going to fight for the tracks that Timbaland produced in every artist's round????? yes.)

I would totally do a Timbaland round and fight for Say It Right 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, Elliott said:

Not Wally still having all 5 options when he's supposed to be the biggest Beyoncé stan of us all


LOL he only has four.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, Elliott said:

Not Wally still having all 5 options when he's supposed to be the biggest Beyoncé stan of us all

He has chosen one. 😘

beyonce slapping GIF

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, #jeah said:

I would totally do a Timbaland round and fight for Say It Right 


Say It Right is a great track, but not his best work.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, Deeee said:


Say It Right is a great track, but not his best work.

It’s one of my all time favorite songs so I disagree :haha: I love a lot of his work though, he’s a legend in his own right.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, #jeah said:

It’s one of my all time favorite songs so I disagree :haha: I love a lot of his work though, he’s a legend in his own right.

#TeamSayItRight

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Timbaland artist discography is hard enough... a Timbaland production discography would need it's own rankdown hahaha

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, miss denise said:

Me telepathically sending my top choices to everyone else who is still left to decide.

 

giphy.gif


It worked @*Wallace :wub: 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, FrogLenzen said:

Timbaland artist discography is hard enough... a Timbaland production discography would need it's own rankdown hahaha


THIS.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I just realized my first four picks are all from different albums. ❤️ 

Share this post


Link to post
Share on other sites
56 minutes ago, 1234567890 said:

Me, Myself & I and Single Ladies (Put A Ring On It) are waiting.

Waiting Gif GIF

I know rightt? 😐 I've been waiting for those esp. Single Ladies to get picked.

 

55 minutes ago, miss denise said:

 

I would be shocked if Wally didn't pick Single Ladies. 😛 

You with the call out. :dead:  

Share this post


Link to post
Share on other sites
50 minutes ago, FrogLenzen said:

we'll just have to crown Pocketbook and move on

POCKETBOOK love. :wub: 

 

49 minutes ago, #jeah said:

How many people besides Wally would actually participate in a JHud discography rankdown :ph34rwave:

Plenty of people would participate. :haha:  

 

48 minutes ago, 1234567890 said:

Shocked Jane The Virgin GIF

:wub: 

 

48 minutes ago, Elliott said:

Hi.

 

This is Idol Forums after all.

Right? :lmao: 

Share this post


Link to post
Share on other sites
49 minutes ago, Elliott said:

Not Wally still having all 5 options when he's supposed to be the biggest Beyoncé stan of us all

I only got 4. 😢 

 

48 minutes ago, #jeah said:

I would totally do a Timbaland round and fight for Say It Right 

Say It Right. :wub: Not my winner choice but I do adore that song.

 

48 minutes ago, Deeee said:


LOL he only has four.

I need 4 more. 😢 

43 minutes ago, FrogLenzen said:

Timbaland artist discography is hard enough... a Timbaland production discography would need it's own rankdown hahaha

LMAOO Yess. :dead:  

 

42 minutes ago, miss denise said:


It worked @*Wallace :wub: 

:giggle: 

 

OK all caught up so will finalize my 2nd pick.

Share this post


Link to post
Share on other sites
59 minutes ago, Elliott said:

Hi.

 

This is Idol Forums after all.

The TV Rankdown always forgot. 😢 :broken: 

Share this post


Link to post
Share on other sites

My second choice I feel is a song that will definitely not get picked if I don’t choose it. It’s one of my favorite non-singles from I Am….Sasha Fierce.

 

Advancing: Scared of Lonely

 

 

  • Like 1
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 minutes ago, *Wallace said:

You with the call out. :dead:  

 

Well? :lmao: There's no way you'd let it go unpicked.

 

7 minutes ago, *Wallace said:

I need 4 more. 😢 

 

:giggle: 

 

I support this.

 

So fitting you knew to pick my top choice left. :wub: Also:

 

45 minutes ago, miss denise said:

I just realized my first four picks are all from different albums. ❤️ 

 

Aren't you happy? ❤️ 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, *Wallace said:

My second choice I feel is a song that will definitely not get picked if I don’t choose it. It’s one of my favorite non-singles from I Am….Sasha Fierce.

 

Advancing: Scared of Lonely

 

 

 

WALLY :dead:  This was literally my last choice! I am screaming. :dead: 

 

 I really am telepathic, wow. 😢 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, miss denise said:

 

Well? :lmao: There's no way you'd let it go unpicked.

 

I support this.

 

So fitting you knew to pick my top choice left. :wub: Also:

 

 

Aren't you happy? ❤️ 

Lol of course not. I was just hoping someone else would pick it - but may need that to be one of my obvious picks now. :lmao: 

 

YES. :wub: 

 

It was sooo unplaned. :lmao: 

 

I am veryyy happy! :wub: 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, miss denise said:

 

WALLY :dead:  This was literally my last choice! I am screaming. :dead: 

 

 I really am telepathic, wow. 😢 

 

Just now, miss denise said:

giphy.gif @ myself

DENISEE WHAT are you doing to me? :dead: Lmaoo we should have discussed this. I still got like 10 more songs I want to choose. :lmao: 

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

My third choice is less obvious but I'm obsessed with the hot beatz...

 

 

:bobo: :bobo: :bobo:

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, *Wallace said:

Lol of course not. I was just hoping someone else would pick it - but may need that to be one of my obvious picks now. :lmao: 

 

It was sooo unplaned. :lmao: 

 

I am veryyy happy! :wub: 

Maybe you can count on Dee to pick it, but I understand if you want to ensure it goes through. 

 

Look at you - two for two on picking my TOP choice left! I am stunned! :wub: 

 

❤️ 

 

Just now, *Wallace said:

 

DENISEE WHAT are you doing to me? :dead: Lmaoo we should have discussed this. I still got like 10 more songs I want to choose. :lmao: 

I cannot believe it! Never did I think you'd pick that one next. :dead:  We'll see what to do about this. :giggle: 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...