Jump to content
idolforums.com
Deeee

Musician Discography Rankdown

Recommended Posts

26 minutes ago, .Rei said:

I think it might be my favorite from Lemonade 

 

I love it so so so so much.

Share this post


Link to post
Share on other sites

My first two picks. 

 

2dTSk0d.gif

If I Were a Boy

 

mE43s84.gif

1 + 1

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
33 minutes ago, ~*8Kay8*~ said:

— 03 Bonnie & Clyde

I was worried this was going to be left behind. :wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minutes ago, *Lily said:

Song #2 from me:

 

 

Yay! One off my list

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Okay now that I'm home, here are my five, one from each of her last five studio albums:

 

 

 

 

 

 

Edited by #jeah
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Finally someone pick Beautiful Liar plz and thx 🙂 🙂 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Moving on beautiful liar of course !

Edited by .Rei

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Two more from me:

 

Song #3, one of my faves from the self-titled album:

 

And to give Homecoming the love it deserves, Song #4:

 

Ugh I'm SO torn on my last pick. :dead: I think I'm going back and forth between 2, which are from the same album. Can't decide just yet...how long have we got? :haha:

Edited by *Lily

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Also going slightly off-topic from the game here quickly but it's related to Beyoncé and since this round is all about her, it feels good to post here :haha: Has anyone listened to the Chloe x Halle album? It's SO good (and you can tell how much Bey's mentorship of them has really helped to inspire this album). :wub:

 

 

Edited by *Lily

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, ~*8Kay8*~ said:

 

:wub::wub:

 

Honestly, I’m such a music fan in general that I think there will be very few (if any) rounds I don’t want to participate in :haha:

Ooooh yesss same. I love music so will def be partaking in a lot of rounds. :haha: 

 

5 hours ago, Elliott said:

Wally commenting on Steven & Derek’s advancements and not mine.

 

noted. 🙂

LOL I complimented you right after you posted all of your choices. :claybleh: 

 

5 hours ago, Steven_ said:


tenor.gif

 

I’m glad you approve! 😁

It's hard to not make me approve of anything chosen this round. :giggle: 

 

3 hours ago, 1234567890 said:

My second choice is a song that was originally on Survivor by Destiny's Child and then Bey gave it the solo treatment on her debut album. :wub:

AN UNDERRATED GEM BUT A LOVED SONG AMONG THE DC CATALOG. ❤️

YSSS great choice. Really love this song. SUCH a classic. :wub: 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, #jeah said:

If anyone wants to advance Partition I won’t complain :haha: 

LOL I was relying on y'all to choose Parition so  I can make room for others. :giggle: 

 

2 hours ago, ~*8Kay8*~ said:

Quick 3 choices while I’m thinking of it and have a minute :haha:

 

— 03 Bonnie & Clyde

— Partition/Yoncé

— Flawless

 

I’m gonna think a little more on the last 2.

Flawless choices. :wub: 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, miss denise said:

My first two picks. 

 

2dTSk0d.gif

If I Were a Boy

 

mE43s84.gif

1 + 1

Great choices Denise! :wub: 

 

2 hours ago, Deeee said:

@*Wallace was right!

I told youuu. :giggle: 

 

1 hour ago, *Lily said:

Song #2 from me:

 

 

Lovely! :wub: 

 

1 hour ago, #jeah said:

Okay now that I'm home, here are my five, one from each of her last five studio albums:

 

 

 

 

 

 

Love these! Esp. Upgrade U/Sweet Dreams/Countdown. :wub: 

 

Although not super huge on XO but it did grow on me over time. :giggle: 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 minutes ago, ~*8Kay8*~ said:

My last 2 will be:

 

— Diva

— Drunk in Love

Oooh yess was also considering Drunk in Love too. :haha:  

 

17 minutes ago, *Lily said:

Two more from me:

 

Song #3, one of my faves from the self-titled album:

 

And to give Homecoming the love it deserves, Song #4:

 

Ugh I'm SO torn on my last pick. :dead: I think I'm going back and forth between 2, which are from the same album. Can't decide just yet...how long have we got? :haha:

JEALOUS. :wub: 

 

Reallty like BILG too.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

My third choice is my favorite song off my favorite album from Bey. 4 is underrated and I will not have it.

CO-WRITTEN BY FRANK OCEAN. ❤️

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 minutes ago, *Wallace said:

Great choices Denise! :wub: 

 

Thank you. 

 

Not enough people are picking my favorite songs. :no: I'm going to have to choose between the rest. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 minutes ago, *Wallace said:

Although not super huge on XO but it did grow on me over time. :giggle: 

😮 It’s one of her best and most underrated songs! Super emotional and gorgeous. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, 1234567890 said:

My third choice is my favorite song off my favorite album from Bey. 4 is underrated and I will not have it.

CO-WRITTEN BY FRANK OCEAN. ❤️

Someone else that loves 4. ❤️ 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

What is wrong with me and what haven’t I moved 6 Inch???

 

6 Inch please!!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 minutes ago, miss denise said:

Someone else that loves 4. ❤️ 

4. ❤️

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

All these flawless choices!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

REMAINING:

 

@Deeee  - 5

@*Wallace - 5

@totes4totes - 5

@*Chris - 5

@JC  - 5

@miss denise  - 3

@1234567890 - 2

@*Lily - 1

@.Rei - 1

@FrogLenzen - 0

@~*8Kay8*~ - 0

@#jeah - 0

@Elliott - 0

@Steven_ - 0

 

DEADLINE: 24 Hours. I would prefer to keep this moving more quickly than that, but just get your decisions in when possible!

Edited by Deeee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...