Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 5.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Plus if Rachel gave birth in the house, Janelle would gain a new alliance member

Consider me deceased.

Me checking in just after seeing Kaysar’s speech on twitter ❤️  

Posted Images

1 minute ago, *Laci said:

To be fair, it is one of the most attractive casts imo. lol 

It is. :yes: Although I do feel we have had some attractive casts lately but got to think of which ones, haha.

  • Haha 1
Link to post
Share on other sites
Just now, 1234567890 said:

Or Kesha? :dead:

These people not knowing who each other are. :wub: :dead: 

 

OMG David's first live vote. What a moment. :dead: 

Link to post
Share on other sites

Ugh I don't want Queen Keesha going but she didn't really campaign tbh so I'm not as upset as I thought but still this really sucks! :broken:

But I'm glad I didn't draft her. :giggle:

Also, have I been sleeping on David? :wub:

Link to post
Share on other sites
1 minute ago, *Wallace said:

It is. :yes: Although I do feel we have had some attractive casts lately but got to think of which ones, haha.

Attractive? Yes. All-Stars? There is less of that. :giggle:

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, Elliott said:

Cody, Memphis, Da’Vonne and Bayleigh?

 

giving big brother GIF

 

1 minute ago, Elliott said:

Oh jk it’s Enzo. ew.

ELLIOTT. :dead: 

 

But gah I guessCody won me over if he's gonna work with and protect Day and Bay. :haha: 

 

1 minute ago, *Laci said:

Ugh I don't want Queen Keesha going but she didn't really campaign tbh so I'm not as upset as I thought but still this really sucks! :broken:

But I'm glad I didn't draft her. :giggle:

Also, have I been sleeping on David? :wub:

Lol I wish I could say I am glad I did not draft her. 😐 

Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, 1234567890 said:

Attractive? Yes. All-Stars? There is less of that. :giggle:

Truth. :dead: 

 

Alex not being in here. So I guess I know what happens tonight. :broken:

Link to post
Share on other sites
Just now, 1234567890 said:

I forget you don't follow the feeds. :haha:

Just did so for this week. I think I will start following them again come tonight. :haha: 

 

Day/Janelle/Kaysar having to vote out Keesha. 😢 

Link to post
Share on other sites
  • Alex95 changed the title to Big Brother 22
  • FunkyFrankie unpinned and pinned this topic

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...