Jump to content

AI S18 On With the Show: Season Finale


Recommended Posts

6 minutes ago, Elliott said:

"Let's have a bunch of R&B girls and a bunch of singer-songwriter/folky guys sing an Aretha Franklin medley, it won't be weird."

:haha: 

 

6 minutes ago, Elliott said:

Cythia Erivo won S18, I could not believe it :wub:

Yeah she really slayed. :wub: 

 

5 minutes ago, joe14 said:

They could've left the guys out of this. Francisco didn't even sang and they flashed him like 10 times.

:dead: 

Link to post
Share on other sites
  • Replies 462
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

So you mean to tell me my favorite finally won American Idol and all it took was for me not to watch that much and show disinterest in this season.  I finally found the recipe. It took 18 seasons but

I don’t believe it!  Just Sam won!  JUST SAM ACTUALLY WON!   (I do a little happy dance now!)

My votes went to Arthur and Sam. Best final 2 ever, and will be the most successful final 2's. SAM WON, JUST SAM WON. IT'S ABOUT TIME. SHE WILL OUTSELL FANTASIA. And possibly Kelly Clarkson 2. Best wi

2 minutes ago, kresslia said:

lord jesus i miss two person finales

Unpopular opinion but I always preferred the three-person finales that X Factor did to Idol's two-person finales.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
Just now, ScarletDevilCCX said:

An actual immigrant versus a heavily tattooed African-American female. Is this still the same show I've been watching all these years?

lol

Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
2 minutes ago, TeamAudra said:


So far. It was wrong last year. Alejandro was supposed to win. 

Lol yeah I meant in terms of the top 2. I don't see how Arthur doesn't win but stranger things have happened.

 

As I say this....this is crazy

Edited by joe14
Link to post
Share on other sites
1 minute ago, Elliott said:

Unpopular opinion but I always preferred the three-person finales that X Factor did to Idol's two-person finales.

Oh, I liked them, too. I liked how they got rid of one the first night then the next night it was down to two.

Link to post
Share on other sites

Yayy Just Sam won it! :spaz: :wub: Didn't think i would be so happy for her winning but congrats to her. ❤️ 

 

Although Arthur's family looked like they thought he won it? :dead: 

Link to post
Share on other sites

Wow I'm legit surprised. Yay Sam! :clap:

Curious about how the season would've panned out sans virus.... 

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...