Jump to content
idolforums.com
Sign in to follow this  
istersay

The Voice 18 ● Top 9 Results ● Discussion

Recommended Posts

1 minute ago, Ptones2010 said:

So far Carson has asked questions to every artist who wasn't chosen...

i thought you were onto something, but...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, VintageVoice said:

Subtlety, he lacks it.

Camm

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
2 minutes ago, Ptones2010 said:

So far Carson has asked questions to every artist who wasn't chosen...

Camm, accidentally quoted wrong quote

Edited by David68

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, flatjokes said:

not surprised with the results, but tstorm, todd, and cammwess were way too ahead. Megan could have pulled off a win, but flopped this week (maybe she should have gone full-on country).

she literally sang a rascall flatts song...i'm --

  • Like 3
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, mjdolorico said:

OH MY GOD I THINK IM GONNA PASS OUT

He is safe!! Calm down LOL

  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 minutes ago, RedFury said:

Zan looked stunned. I still have a read of her that she’s a little arrogant. It has started to come through the last couple of weeks. Allegra has been better than her two weeks in a row, so she’s going to have a very tough instant save challenge. Toneisha is really tough too.

honestly, a lot of people looked kinda shocked, but It could have also just been sad/hopeless

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, holinessss said:

she literally sang a rascall flatts song...i'm --

Her song wasn't the most "country" imo though...idk it makes sense in my head LOL

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, holinessss said:

she literally sang a rascall flatts song...i'm --

We are still deluding ourselves into thinking Megan was close. She got pimped in the knockouts while Micah was bused and still couldn't get more votes than him. Cedrice probably had more votes than her  

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, kclarkson1323 said:

Is there any way we can get a 5th male? 😜

Megan

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tone deserves but I'll wait to see how they all do

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...