Jump to content
idolforums.com
Sign in to follow this  
istersay

AI S18 On With the Show: Disney / Mother's Day

Recommended Posts

Just now, Elliott said:

I wish these judges would stop pretending that all of these contestants are going to be mega-recording stars. It really does them zero favours.

Yeah its so annoying, the odds of anyone being a star from these shows anymore is next to none.

Share this post


Link to post
Share on other sites

LOL WTF is this backdrop? :dead: 

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minutes ago, CarmenSandiego said:

Arthur’s performance of “Kiss The Girl “ was better than Cade’s in Season 16 but I didn’t think it was great.

 

Yes. Totally agree

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am I on an acid trip or something or did they really put that poor girl in the sky?  
 

I need a drink.

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

We're lucky that we are getting any kind of show at all in this time of Pandemic. So thanks!

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

HE IS NOT SINGING THIS OML- 

Share this post


Link to post
Share on other sites

I wish Sam had phrased it better.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jonny suddenly being a completely separate room with a different outfit. They're really not trying to hide this was taped days ago. :haha: 

  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Could Jonny be anymore boring?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kind of a boring performance, but better than Arthur and Sam imo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jonny's my favorite of the night thus far, but idk if any of these Disney songs are gonna be a showstopper lmao.

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...