Jump to content
idolforums.com
Sign in to follow this  
*Wallace

Jennifer Lopez

Recommended Posts

source.gif

source.gif

 

Jennifer Lopez had a killer 2019 and having an amazing 2020 with a music tour, lots of praise, awards noms & wins for her role in Hustlers and lastly and most importantly…. her anticipated Super Bowl performance with Shakira coming up in 5 more days! :Spaz: I know they are going to TEAR. IT. UP. I can’t wait! :omg: 

 

Here’s some posts J.Lo as posted in preview of the Super Bowl!

 

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 1/28/2020 at 4:58 PM, taylorkat said:

I'm looking forward to her Super Bowl performance.

Yessss! Same. :wub: 

 

 

Jennifer and Shakira did a press conference for their Super Bowl performance earlier today. Here’s some videos! 😄

 

 

(the full press conference)

 

Then some noted clips: 

 

 

There is also a (preview) Super Bowl commercial she has out too: https://www.wflx.com/2020/01/29/watch-super-bowl-commercial-directed-by-michael-bay/. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tonight is the night! :spaz: Big Super Bowl performance with J.Lo & Shakira! Should be a little over 5 hours now. CAN’T WAIT. :wub:

 

football-nfl.JPG

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

I loved it! Jennifer did all my jams, they had nice outfits.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

THEY SLAYED! :spaz::wub: 

 

 

 

Incredible performance! :wub: Absolutely loved this and def gonna rewatch it some more times. ❤️ 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, taylorkat said:

I loved it! Jennifer did all my jams, they had nice outfits.

Yesss agreed! :wub: Soooo many great hits from their careers!  And yess te outfits were soo HOT! :omg: 

 

46 minutes ago, vee_ said:

I can just imagine @*Wallace having spasms watching this! :wub:

Oops, I didn't check to see this being posted but glad you did. :haha: 

 

LMAOO you may have been right about this. :dead:  :giggle: 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, *Wallace said:

Oops, I didn't check to see this being posted but glad you did. :haha: 

 

LMAOO you may have been right about this. :dead:  :giggle: 

:giggle:I know you too well.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, QueenKalie said:

Shakira outsold!

I kinda agree :ph34rwave:

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, vee_ said:

I can just imagine @*Wallace having spasms watching this! :wub:

Didn’t we all? :wub:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 hours ago, vee_ said:

:giggle:I know you too well.

Mayybeee you kinda do. :giggle:

 

10 hours ago, .Rei said:

Didn’t we all? :wub:

YES! :wub: 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Shakira gave me life :wub:

 

J.Lo was okay 😶

 

jk Wally she was great too 😘

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 minutes ago, *Chris said:

That half time show was 🔥🔥🔥

It was!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, .Rei said:

It was!

 

I preferred Shakira more but both were excellent. :bobo:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, *Chris said:

 

I preferred Shakira more but both were excellent. :bobo:

both were amazing!! :wub:

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

I wish she did the Spanish version of On the Floor. :giggle: Better than the last two years' halftime shows. ❤️ Even if that's the definition of low standards.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 hours ago, QueenKalie said:

Shakira outsold!

 

Yeah she did!

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, *Chris said:

 

I preferred Shakira more but both were excellent. :bobo:

Are we twins?! :wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, *Wallace said:

Mayybeee you kinda do. :giggle:

 

YES! :wub: 

I bet your favourite part is the pole dancing :giggle:

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 hours ago, .Rei said:

Shakira gave me life :wub:

 

J.Lo was okay 😶

 

jk Wally she was great too 😘

LOL Rei, I was about to come at you for that middle comment. 😘 

 

7 hours ago, *Chris said:

 

I preferred Shakira more but both were excellent. :bobo:

I'm the opposite of preferring Jennifer but yeah I thought both were amazing. :wub: I wish the show was longer.

 

7 hours ago, .Rei said:

both were amazing!! :wub:

YESS! My mind thought! :wub: 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...