Jump to content

SYTYCD Rankdown 3.0


Recommended Posts

  • Replies 5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

super heartbreaking side note 💔 I’m in shock. 😢 

"It's a rankdown, I get it. Like, I respect it. But at the same time, like, even if everybody's favorite gets cut, like, yeah, people are gonna be petty, which is terrible but, like, inevitable?" - Va

Melanie Moore and overstaying her welcome?

Posted Images

10 minutes ago, *Amanda said:

Elliott’s pettiness just gave Tiffany the win for season 9. :dead: 

3t8w0b.jpg 

-Me deciding to cut Witney out of pettiness

Edited by Elliott
  • Haha 1
Link to post
Share on other sites
1 hour ago, .Rei said:

I totally expect Andrew and Elliott to cut two of my favorites before the top 20

Wow it's almost like if you were worried about this or expected you, you could've actually replied to my messages instead of just ignoring me. But whatever helps your narrative.

Link to post
Share on other sites

(I say this assuming Andrew isn't going to cut her but) Koine is the only contestant to make the Top 20 all three times. :haha: Clearly she's the biggest threat for the next rankdown, y'all. 👼 

Link to post
Share on other sites
1 minute ago, Elliott said:

(I say this assuming Andrew isn't going to cut her but) Koine is the only contestant to make the Top 20 all three times. :haha: Clearly she's the biggest threat for the next rankdown, y'all. 👼 

 

QUEEN KOINE ON HER WAY TO A 3PEAT. ❤️

Link to post
Share on other sites
Just now, Deeee said:

QUEEN KOINE ON HER WAY TO A 3PEAT. ❤️

peter griffin work GIF

Live footage of me erasing my Witney write-up and replacing it with a Koine write-up.

Link to post
Share on other sites

I have been hoping with fingers crossed for Koine to make the finals once again.

 

Though I thought Ellenore made the final in Version 2.0 as well. But I could be totally wrong. I don't remember much of Version 2.0 as I try to block it out of my memory.

Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, Deeee said:

Though I thought Ellenore made the final in Version 2.0 as well. But I could be totally wrong. I don't remember much of Version 2.0 as I try to block it out of my memory.

You'd have to ask @totes4totes, but I distinctly remember it being pointed out that Koine was the only repeater last year.

Link to post
Share on other sites

Last year's Top 20:

Genessy Castillo

Kathryn McCormick

Mark Kanemura

Witney Carson

tWitch Boss

Chelsie Hightower

Koine Iwasaki

Ashlé Dawson

Jakob Karr

Sabra Johnson

Jenna Johnson

Darius Hickman

Blake McGrath

Nick Lazzarini

Logan Hernandez

Ade Obayomi

Russell Ferguson

Inyoung "Dassy" Lee

Dominic Sandoval

Jamile McGee

Link to post
Share on other sites
14 minutes ago, Elliott said:

Still better than the first Top 20 tbh.


LOL. You’re funny.

 

Version 1.0:

 

Courtney Galiano

Lacey Schwimmer

Jeanine Mason

Kayla Radomski

Pasha Kovalev

Tiffany Maher

Brandon Bryant

Koine Iwasaki

Jasmine Harper

Jaja Vankova

Gaby Diaz

Kiki Nyemchek

Danny Tidwell
Benji Schwimmer

Katee Shean

Ellenore Scott
Donyelle Jones

Nico Greetham
Yorelis Apolinario

Gev Manoukian

Edited by Deeee
Link to post
Share on other sites
1 minute ago, Elliott said:

It was Danny Tidwell.


❤️

 

I also just remembered it was him.

 

What an iconic Top 20 for Version 1.0. Maybe the best group of finalists in Rankdown history?

 

Though Horror Rankdown had a great group of finalists.

Edited by Deeee
Link to post
Share on other sites
Just now, Deeee said:

Maybe the best group of finalists in Rankdown history?

 

Though Horror Rankdown had a great group of finalists.

DWTS 3.0 Rankdown: F*ck my drag, right?

 

Yeah, because there were like 5000 movies in the final vote. :dead:

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...