Jump to content
idolforums.com
Sign in to follow this  
Alex95

2019 Dancing with the Stars Rankdown

Recommended Posts

Wasn't Joanna saved last round and ineligible to be nominated? :unsure: 

 

Unless the nominated last round rule doesn't matter anymore which I didn't catch.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, *Amanda said:

have a life outside of IDF. :P 

unacceptable conan obrien GIF by Team Coco

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, *Wallace said:

Wasn't Joanna saved last round and ineligible to be nominated? :unsure: 

 

Unless the nominated last round rule doesn't matter anymore which I didn't catch.

 

 

Yea, there was nothing about the twice in a row rule being dropped.  They will need to redo noms.  

Share this post


Link to post
Share on other sites

I thought taking the previously nominated column off the front page was enough for y’all lol.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Nevermind. :dead:  

Edited by *Amanda

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 minutes ago, *Wallace said:

Wasn't Joanna saved last round and ineligible to be nominated? :unsure: 

 

Unless the nominated last round rule doesn't matter anymore which I didn't catch.

I assume it’s no longer in effect because Alex doesn’t list them on the front page anymore. He dropped the requirement towards the end of the previous rankdown too. 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, Alex95 said:

I thought taking the previously nominated column off the front page was enough for y’all lol.

I caught onto it. :wub: 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, Alex95 said:

I thought taking the previously nominated column off the front page was enough for y’all lol.

I figured that much but apparently not everyone did. :haha:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, Solaris said:

He should state it then O_o

try me GIF

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
1 minute ago, Solaris said:

He should state it then O_o

It was established in the last cycle of the previous two rankdowns...

Edited by *Amanda

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, Alex95 said:

I thought taking the previously nominated column off the front page was enough for y’all lol.

 

1 minute ago, Elliott said:

I assume it’s no longer in effect because Alex doesn’t list them on the front page anymore. He dropped the requirement towards the end of the previous rankdown too. 

Oooh alright, that's fine. :lmao: 

 

I didn't look at the front page so I was confused. It's all good though.

Share this post


Link to post
Share on other sites

We also had Dee and Victoria nom Rachel and Toni in a row and no one said anything so...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@*Wallace out here trying to delay Mya winning her season in this rankdown (for once). Fake fan tbh

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, Alex95 said:

We also had Dee and Victoria nom Rachel and Toni in a row and no one said anything so...

 

 

I didn't notice or I would have said something!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Queen of marrying herself Mya is officially the S9 winner. ❤️

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, Elliott said:

@*Wallace out here trying to delay Mya winning her season in this rankdown (for once). Fake fan tbh

LOL hush, I am not. :lmao: 😛 

 

 

I am very happy that Mya finally got the S9 win. :wub:❤️ I figure that would only happen without Richard being an actual ranker. :haha: 

 

And ooh lol I just mostly lurk here and there and miss a lot of things since I can't properly cut/save. :lmao: 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Joey Fatone

 

65df113388769c054e5721cb0f93dac5.jpg

 

Another dancer I found overrated in the ballroom.  Joey was on two seasons of dancing with the stars.  In Season 4 he placed 2nd when Apolo won.  He came back for All-Stars in season 15, and placed 12th.  Both times Kym Johnson took to the ballroom floor to be his professional partner.  He had a much better season in Season 4.  He was not very good when he returned to dance for a second season.  In Season 4 he received 4 perfect scores.  One for each of his Jive, Foxtrot, Tango and Freestyle.  His lowest score was a 24.  In season 15 his lowest score was a 20.5, and his highest a 22.5 for his  Quickstep.  Anyway, he has lasted long enough.  I am not a fan, and I am glad he didn't win season 4.

 

 

Save:  Kellie

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 2/26/2020 at 9:51 PM, Alex95 said:

. He will name 14 nominees of whomever he'd like besides Mya.

I have the receipts! “Whomever he’d like” includes previous nominees obviously :dead:  :giggle: 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Will make deals with whoever saves Drew. (!) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Evan Lysacek

293.dwts.lysacek.lc.042710.jpg?fit=insid

 

I know Evan is popular on IDF mostly and so admittedly this is partially a cut being made because I think if he was able to make it to the latter stages of the game, he could be well-liked enough to pose an under-the-radar threat. He’s not someone I got behind particularly on Season 10, I was pretty firmly team Nicole which I’m sure is known, and I didn’t really root for anyone else that season honestly. Nice enough guy and great dancer who was able to deliver great routines such as the Quickstep, the Foxtrot, the Argentine Tango and the Paso Doble (my personal faves which come to mind as of writing), I just didn’t necessarily warm to him. Nevertheless he made a great partner for Anna and I’m so glad she had the opportunity to be in her element since Evan was one of her only good partners, definitely her strongest (I don’t really count Drew as he was kinda forgettable in All-Stars). Other than that he’s probably one of my lesser faves in the remaining nominations hence my decision to cut. All in all I think this is a good placement for him.

 

Saving Lil Kim

Edited by *Lily

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...