Jump to content

Torres

Members
  • Posts

    81
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by Torres

  1. 6 hours ago, QueenMae16 said:

    Today is the day peeps! Brooke's final performance will commence and for us to try to get her the trophy tomorrow!

     

    She will slay it as always.

     

    It would be funny if NBC brought in Miley Cyrus as a guest performer with Brooke for tomorrow as well lol.(Now I kind of want to see that)

     

    Anyways, I don't know which song she'll sing, last week I was convinced it was a big song but look what happened.....

    So the best we can hope for is that Minivan rewards her with at least a Top 5 placement(manifesting Winner, but we know this audience)

    She's performing with Bishop Briggs tomorrow as she's one of the listed guests on wiki. 

    • Thanks 2
  2. I'm happy for Brooke, I didn't expect her to be among the top 3. If she can gather such votes with an Ed Sheeran song, she may win if she tries a powerful ballad or a gospel song that shows her vulnerability. I'm confident she'll be in the top 5 or even top 3. I don't see any of the instant saves surpassing her. 

    Please AGT, give her a good song next😭

    I'm so happy regardless. 

    • Like 1
  3. 11 minutes ago, thevoicefan12 said:

    I don’t get the appeal for the magician. His act seems so long and boring even though the tricks he does is amazing. Peter should have definitely moved on and I am more stunned how Jimmie was in the instant save. But hopefully Brooke moves on. 

    I guessed Jimmie would be in the instant save. Taekwondo would have been eliminated if the judges tied since ichael was 2nd after Jimmie in the votes. For the magician, he's among my favourites. I just love how he does it with story telling.

  4. 12 hours ago, QueenMae16 said:

    We really do.

     

    If she sings like Olivia Rodrigo or Ariana Grande, she's done lol.(unless if Minivan stans pure vocal talent, but wbk)

     

    I'm not trying to tell Brooke what do to, but I want her to succeed as much as she can. Her songs right now aren't cutting it in the long run. 

    Traitor by Olivia is such a good song. But idk how it's gonna be received. 

    • Like 1
  5. 12 hours ago, QueenMae16 said:

    It was.... a night.

     

    So I 100% agree with Gina moving on right away, girl was hilarious and deserved that.

     

    Aidan was fine too, good job.

     

    I was most shocked by Dustin over Peter, his stats were overwhelming(almost 16k likes and about 700k views) 

     

    Jimmie and the martial artists were great saves, thought they would move on right away though but whatever.

     

    I think AGT has a more casual fanbase than of The Voice. FB wasn't aligning that well with who moved on and who didn't.

    Most of these foreign acts receive more views and likes because they get support from their home country which doesn't translate to votes. The likes of Daneliya who got million of views in each performance last season but didn't make it to top 5, V Unbeatable, Peter Rosalita, and Taekwondo demonstration team. 

  6. 20 minutes ago, Mohammad said:

    Team Kelly is gonna be the most brutal IMO in the playoffs especially if they all deliver, I can’t see any of them going home legit none of them. I feel like Brittany is the most at risk at being eliminated and it’s sad because she is literally one of the best contestants this season in terms of vocal abilities and her runs and riffs are unmatched this season. If GNT gets eliminated in the PO I will cry like there is no tomorrow .

    Yeah, she has a good team and it will hurt to see any of them go home. I see Brittany and GNT in danger.

  7. 4 hours ago, Misirlou said:

    For example, some struggles for some of them include:

     

    Wendy - age.

    Holly- age, coach.

    Hailey - inexperience (and song choices).

    Girl Named Tom - being a trio.

    Ryleigh - style, coach.

    Jim/Sasha - trans son, being a duo, coach.

    Samuel - style, coach.

    David - style, coach.
    Raquel - style, coach.

    Jeremy - From a techincal point, he has it easier than most (male,gospel, likeable guy, Team Kelly), but TPTB is not gonna push for his win.

    Peedy - Again, from a strictly technical standpoint, he probably has it the easiest out of all of them tbh, he would just need to deliver live. Still, TPTB is not gonna push for him winning. If he doesn´t deliver live as well, then it´s over.

     

    So, yeah, nobody really has a free race to the finish line, although even with all of this taken in account, I still have Wendy in the lead for now. We´ll see what happens.

    Wait, Girl named Tom is a trio🙆 I never followed this closely. I've always seen you guys commenting GNT as a trio but I never guessed it was short form of that. I was like if the girl is named Tom, why don't just write it as Tom?😅

    • Haha 5
    • Confused 1
  8. On 8/26/2021 at 3:54 PM, sydneysam said:

     

    Probably one of the contestants who lost on the judges save or something? (I don't see them bringing back Storm though, as much as I want it to be her)

    Beyond belief dance crew won that spot.

    • Thanks 1
×
×
  • Create New...