Jump to content

abraaom1

Members
  • Content Count

    24
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by abraaom1

  1. Posting this here before someone tells her to delete the comment idk lol Not that it's any surprise. https://prnt.sc/tgtjib
  2. Stephanie has been soooooo overlooked since the blind auditions. I think that's due to the fact that she has no sob story.
  3. My thoughts after listening to the studio versions: TEAM DELTA: pretty solid in general - Clarissa was stunning - I'm gonna be so mad if she doesn't go through. - I don't get the hype over Jesse. His voice is not that distinctive and I think this song didn't do him any favors. - Stellar was nice but it wasn't my favorite performance of hers. - I liked GOLDI but I don't think they have a realistic chance tbh. (Janie was my favorite on the blinds so I'm probably biased haha.) - Steve was ok. Not a fan though. Who I'd go with: Clarissa and Stellar
  4. Hmmm, Despina is singing Billie Eilish again. I hope it's good.
  5. I think she might have. At least it appeared that George picked the one he wanted. I also think it's so weird to pick someone from another team, don't you? Even though the people from the other teams were better lol. Idk
  6. I really hope they're through. I enjoyed their song more than Claudia's. Also, I can totally see why Kelly chose not to pick either Jimi or Elishia, they both sound dreadful lol.
  7. I just listened to Janie and Matt's performance and I'm not ready to see them leave the show. I really hope Delta picks them.
  8. I wouldn't count Wolf out, people seem to adore him. I don't know why, to me he sounds awful. His voice is different but so unpolished
  9. I'm in love with Despina's version of Bette Davis Eyes. Hope she makes it through.
  10. Yeah, me too. They love some drama, don't they?
  11. On The Voice of Holland they used to have something like this on the live shows. After the performances each coach gave ratings to every performance, and the four scores are averaged and added up to a public vote score. This final score determined the acts at the bottom. Not sure how the eliminations worked from this point on (I don't speak Dutch lol)
  12. Wow so they're really cutting over half of the contestants on the showdowns. That's brutal. It would be better if they didn't pick any wildcards after the playoffs, I think the eliminations would be more reasonable. But on the other hand, it gives another contestant more screen time. Thanks for the info!
  13. I'm really hoping that's not it. But seeing how the show has little to no respect for the contestants, I wouldn't be surprised if that happens.
  14. Yeah I didn't find anything about 5 weeks as well. But it would be nice for sure. We're probably going to have a bloodbath in two weeks haha.
  15. What about this guys? Is it not true?
  16. Lol I thought the same thing. I think it's not them as well.
  17. Does anyone have any suspicion of which 2 artists Kelly decides to not take through? I'm thinking Elishia and Lyric. I really hope it's not Despina.
  18. I think that's pretty much it, with the exception of the first two on Guy's team. I think it's gonna be Adam vs Josh and Timothy vs Matt.
  19. Listening to the songs on Spotify, I think the last save might be out of Adam and Elyse, Mark and Emma or Luke and Timothy. I'd be happy with any of these outcomes. Masha and Ella's battle was a scream-a-thon. However, if Masha is eliminated I'm gonna be mad at Kelly lol.
  20. But they can already. They can save their artists by simply pressing their buzzer when the time for the saves come, but with that comes the risk that another coach is going to try to steal the artist for themselves. That's what happened with Despina and Clarissa. George wanted to keep them but other coaches stepped in to steal them to their own teams. So I think if Delta gets to keep both artists without the risk of losing one of them it's going to be really unfair.
  21. So some people said that the twist could be that Delta wanted to save both artists since she still has one save, but that makes no sense to me. At least, it wouldn't be fair to the other coaches - especially George, who tried to keep both Virginia and Clarissa and Siala and Despina, but didn't get to. And I really hope she doesn't try making a duo. I mean, they try to do that every freaking season and they still have to talk to the producers anyway? Lol.
  22. So the pairing I was the most confident about (Despina vs. Sebastian) didn't happen haha.
×
×
  • Create New...