Jump to content

IAN27TAY

Members
  • Content Count

    642
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

Everything posted by IAN27TAY

  1. BTW GUYS I MADE AN ELIMINATION TABLE USING MICROSOFT EXCEL.. IM JUST WAITING FOR THE VOTE RESULTS TO FINISH IT HAHA
  2. S13 GONNA BE GOOD AND ITS ONLY ONE OF THE RARE SEASON THAT ALL THE CONTESTANTS ARE FULL OF TALENT.
  3. Awww hoping to see more and THANK YOU FOR YOUR EFFORT ON MAKING THESE. WE APPRECIATE IT SO MUCH
  4. well atleast all the finalist deserve to win not like what happen on the real season 17 HAHAAHA
  5. TOP 5 BEST LIVE PERFORMER (FOR ME) 1.Kimberly Nichole(100)-Duhh we dont need to argue whos the best live performer we all know its Kimberly but still hate the fact that she did not win the entire show or rather just place in the finale. 2.Kymberli Joye(98)-Since the Live starts i really know that she will slay each and every song that will be given to her. 3.Jordan Smith(97)-ONE WORD "PERFECT"; 4.Katie Kadan(95)-Still "ROBBED" cant believe she didnt win but what else can we do, this is a popularity contest HAHAHA,kidding aside really love her since blinds 5.Kyla Jade/K
  6. ROOTING FOR ROSE AND KHALEA TO WIN HAHHAHA
  7. ooohhh YESSSS!!!! hahaha i forgot to check that
  8. awww injoy and katie hope theres another wildcard hahhaa
  9. Song choices Will-girls like you (maroon 5)/night changes (one direction) Kyndal-Touch (little mix)/high hopes (5sos) Injoy-dont stop believen (the journey)/you oughta know (alanis morisette) Rose-maybe (the chantels)/radioactive(imagine dragons) Grace-wild horses ( the rolling stone)/knockin on heavens door (guns and roses) Kat-mamma mia (abba) i prefer acoustic/build me up buttercup/(the foundations) Zoe-work from home (fifth harmony)/reggaeton lento (little mix ft CNCO) Khalea-survivor (destinys child)/No scrubs (TLC) Marybeth-black magic(littl
  10. some song choices too that might be great Zoe-juice (lizzo)/rise up (Andra day) joana- when the partys over (billie eillish)/alive (sia) injoy-sledgehammer (rihanna)/hit or miss (tom jones) gracee-come together (beatles)/jolene (miley cyrus version)/you say hello sunday-pretty hurts (beyonce)/maybe (the shangrilas) kyndal-elastic heart (sia)/i cant stand the rain (ann peebles)/black magic (little mix) katie -well this girl can sing anything HAHAHA marybeth-i dont wanna miss a thing (aerosmith)/ruby tuesday (rolling stones) khalea-zombie (the cran
  11. LOL these people not putting Toneisha on the list and only t-storm as the runner up but Toneisha is the real runner-up.
  12. its been a while and im still waiting for the next round hahaha
  13. So far all of the robbed contestant this season is still in it (es: INJOY,BROOKE AND DANE AND STEPHANIE) And i oop, Marybeth just ended the hoot. HAHAHAHA
  14. FACTS!! s14 BRITTON is the first ever person to place runner up with INSTANT SAVE during semifinals. s18 TONEISHA is the first ever person to place runner up with INSTANT SAVE and COACH SAVE during semifinals.
  15. Can i ask a question? Whats AA and AI?
  16. s17 redo's gonna be FUN!!! Full of great singers.
  17. BEST SET OF FINALIST IS SEASON 17 AND S4...
  18. IF ALL THE WINNERS WILL FIGHT WHO DO YOU THINK WILL BE THE FINAL 4? WIN:JORDAN 2nd:TESANNE 3rd:MAELYN 4th:ALISAN
  19. WILDCARD RESULT !!! .... WIN/5TH FINALIST :ALLEGRA-13 TAYLER-12 JOANNA-3 SAMANTHA-1 MICAH-1 CAMMWESS-1 TODD-1 KAILEY-0 THUNDERSTORM-0
×
×
  • Create New...