Jump to content
idolforums.com

vee_

Members
  • Content Count

    1,312
  • Joined

  • Days Won

    1

Everything posted by vee_

  1. I'll just wait for the last two i guess.
  2. I did! And also i saved nick
  3. Idc for any of them so quote me for a request?
  4. Wooh expose me a biT! I did what I did to get Elite in the top 20 and that's my only goal from the start of this game final rankings dont matter to me lol I made one big move for my first rankdown I hope y'all aren't taking anything personally cuz it's a game Love y'all!
  5. Hopefully JC posts soon because my head is not aching atm lol dunno how long itll last
  6. I should probs tell everybody (some people already know like Chris, Tom, and Elliott) but Iam having really bad migraines that come and go so I might be a bit slow unless I catch the nominations when I can come here and look at the screen of my phone/laptop.
  7. CHRIS SLIGH Oh gosh. I remember him. He's quite the character and he was funny in a cringe way. He said he wanted to make David Hasselhoff cry which made the judges laugh. That was during his audition. Anyway, he had a nice tone so he gets through. He sang Kiss from a Rose. The judges seemed to love him and was kinda seen as one of their favourites. Anyway he also seemed to know a lot of American Idol trivia which he made us known in the top 24 week. He's more of a comedian to me to be honest who can sing. He got eliminated in the top 10 week in that weird ass theme "Artists who Inspired Gwen Stefani" Oh I miss those weird ass themes that they do. Anyway, that's all for Chris.
  8. DEVIN VELEZ I remember him from that group performance with Lazaro Oh god. So I don't remember much from him because he was a bit of a meh contestant when the focus in season 12 was Candice and Kree. He made it to the top 10 which was the finals in that season. He was in the bottom in the top 10 and top 9. Top 8, he got eliminated and that was when he also performed that group performance with Lazaro and and Burnell. Wooh, that was a mess! He was so bitchy that night though which I loved Anyway, he said in an interview after his elimination that Nicki Minaj was being unfair in her judging and criticism the night prior. Nicki of course defended herself Anyway, mess. At least he got to join the tour,
  9. ASHTHON JONES Again, I don't remember most of the things Ashthon did except how weird it is to have another 'H' after the 'T' in Ashton. And it was so hard to type it lol. Anyway, she was on season 10 which was a good season (except the final 2 don't @ me). I can't find her auditions and most of her Hollywood week performances. I don't really want to listen to her again because honestly I remember thinking she sounded weak for being the diva of the season. She did well singing And I Am Telling You but it was still not special compared to past contestants who has sang it before. She did not go through in the finals but she was chosen to be a wildcard. She performed And I Am Telling You again and she got through. Sadly, she's the first to be eliminated in the finals. I wish Kendra got through rather than her/Stefano.
  10. MK NOBILETTE I just remember her as her being an openly gay contestant in the show which is cool. She got to the finals. Her voice is nothing special to me in my opinion but I'm glad the judges found something in her. Her song choices seems to be okay most of the time (Lorde, Train, Allen, Allen Stone, Bob Dylan, Gladys Knight, etc.) but she obviously wasn't someone who would win American Idol. She was in the 13th season which is season that I'd rather not remember. She was pretty forgettable and I can't think of anything else to write about her. MK's real name is Michelle Anne Nobilette. I think that's a hundred words now.
  11. Save Lily Scott & Didi Benami Doing my write-ups later!
  12. My fave from the lipsyncs that episode is Kitty Girl tbh. I was really impressed by Farrah (who's not known as a lipsyncer) and Valentina (her moves were crisp and precise and funny).
  13. I voted Kayla high too, I think Gravity remains iconic. I cried when I watched it when it aired
  14. I just realised that there are so many Filipinos in the rankdown
  15. Thanks I woke up nicely today
  16. I'm scared for my less popular shows now
×
×
  • Create New...