Jump to content
idolforums.com

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/20/2020 in all areas

  1. 6 points
    Don’t sing John’s songs on the show. He’s too nitpicky and arrogant.
  2. 4 points
    Did Kelly just compare Samantha to Ashley Monroe? 100% not voting for Samantha now. Insulting to Ashley Monroe
  3. 4 points
    When Carson said, The Voice will be back in 30 seconds, he really meant 5 minutes.
  4. 4 points
  5. 4 points
  6. 3 points
    Samanth was horrible, that was a zero emotion performance of the song.
  7. 3 points
    lol it's real: "Tayler should have won. I think we all know that. I knew that from the moment I found out what I was singing. But Kelly chose me for some reason and I can’t help but be grateful. Thanks for your kind words and support. I definitely have something to prove in the lives."
  8. 3 points
    I had to throw my votes to Michael, he was the best out of all of them.
  9. 3 points
  10. 3 points
    I’m not voting for any of them, but I think Michael deserves it (and I don’t even like him).
  11. 3 points
    Since when was Trump a country singer?
  12. 3 points
  13. 3 points
    Cedrice's reactions to getting stolen are so genuine
  14. 3 points
  15. 3 points
  16. 3 points
    Someone of y'all need to go and reread the source's opinions again because some of y'all are either exaggerating what they thought or saying the complete opposite of what was said. It is okay to admit your favorite might have messed up a bit. Everything checks out if try to be unbiased. Especially when you take the performances with the judges comments.
  17. 3 points
    I wish people would stop singing this song...
  18. 3 points
    I'm gonna stick with Tayler. Even though it wasn't an exciting version, it was vocally superior to Micah - who I didn't think was interesting either.
  19. 3 points
    Micah is a bit pitchy or is it just me ?
  20. 3 points
    micah's only here bc kelly doesn't wanna look sexist by having an all-female team
  21. 3 points
  22. 3 points
  23. 3 points
    jon really picked this song because his wife lost motor functions one day...i --
  24. 3 points
  25. 3 points
    She's not as powerful as she thinks she is.
  26. 3 points
    Now he is with a coach who is better for him.
  27. 3 points
    Mandi has a pleasant voice but she just bores me to tears. It's a no for me.
  28. 3 points
    Alrighty then! If Blake wants to put up an actual fight, Joanna is her best shot. If not, this is gonna be an easy win for Nick.
  29. 2 points
    i'm gonna need kelly to pull an alicia and save cedrice over micah a la christiana/terrence
  30. 2 points
    Just realized that they put 'Team Legend' as the thumbnail for Cedrice vs Toneisha video
  31. 2 points
  32. 2 points
    Objectively Michael was better but im still voting for Samantha.
  33. 2 points
    Liked Michael the best.. Voted for him
  34. 2 points
    Yay!!! Samantha with the pimp spot!!!
  35. 2 points
    Samantha's going to take it on the run
  36. 2 points
    best part of tonight's show will be when it ends, and Songland starts
  37. 2 points
  38. 2 points
  39. 2 points
    Cedrice is great, but going against a vocalist like Toneisha, tough..
  40. 2 points
    Ready for these two to slay my existence
  41. 2 points
  42. 2 points
    It was definitely edited out. I remember there was like a 3 second pause where he was trying to get it together. For a second I thought they were going to cut the cameras and let him start all over again.
  43. 2 points
    Pretty even, but it was Mandi's best performance and Thunderstorm's worst... Still gotta talk to rhapsody to see if they edited out Thunderstorm messing up his performance or not lol.
  44. 2 points
    Honestly...Mandi was better. She has a rich tone. It was the first performance from her I have bothered to watch Thunderstorm was fine but even with John's suggestions, the performance went nowhere. Something about it felt awkward as well so I suspect they did their best to edit out the mistake.
  45. 2 points
  46. 2 points
    Thunderstorm and Mandi are pretty even to me.... y'all be over hyping him so much eh..
  47. 2 points
    Actually, I wasn't complimenting Facebook....I was shading IDF.
  48. 2 points
    Why does everyone hate this format if it's the usual one? I mean, instead of two per team + 1 CS, as it is top 17, 1 per team + CS and Wildcard, I think it is the best. I prefer this to the fact that they all advance from the same team as they did in season 16, at least each coach has a better chance of reaching the final.
  49. 2 points
    Roundtable Rival is one of my favourite songs from her, and she had one of her stand-out routines to it. Her other DWTS highlights were her tango and freestyle (easily the best freestyle across all seasons, tbh) But if we're talking about her musical highlights, I love her songs with Lzzy Hale and her cover of My Immortal that led to her going on tour with Evanescence.
  50. 2 points
    So I suggested 'Vincent' for her in the song suggestion thread, today I found her cover of it on her insta. Idk if this song is suitable for a competition or not, but I just love this side of her, it's simple but beautiful.
This leaderboard is set to Toronto/GMT-04:00
×
×
  • Create New...