Neurox Media Network: idolforums.com | aikenforums.com | IDF Webmail  
Neurox Media's American Idol 10, 9 & 8 / So You Think You Can Dance 8, 7 & 6 / Glee / X Factor Forums & Message Boards
Neurox Advertising   The banner image below is an ad.

Welcome Guest ( Log In | Register - It's quick & free! | Resend Validation )    

2335 Pages V « < 862 863 864 865 866 > »    ( Goto last unread Go to first unread post )
( Star this topic Star this topic | View starred topics )    Reply to this topicStart new topic
> The Official David Archuleta Picture Thread, *mega-merged*
bieusinh92
post Dec 7th 2008, 9:50 PM
Post #17261



**********

Group: Members

Posts: 18,732
Gender: Male
From: Canada
Fav. AI7: David Archuleta
Fav. AI11: Heejun Han



what a strange picture. LOL

it's sooo fake lol.


--------------------
IPB Image

User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
NX AdBot™
post Dec 7th 2008, 9:50 PM


NX Advertisement


Group: Marketing

Posts: I've been known to spam...
Gender: Not telling :P


Subscribe to NX to remove this advertisement post. Help us pay for our servers! Click for subscriber benefits.

 
 
Go to the top of the page
MissMary22
post Dec 7th 2008, 10:00 PM
Post #17262



******

Group: Members

Posts: 931
Gender: Female
From: Sarasota, Florida
Fav. AI7: David Archuleta
Fav. Performance: Archie - I'll be



If it's already been posted sorry! w00t.gif flowers.gif

IPB Image
IPB Image
IPB Image
IPB Image
IPB Image
IPB Image



--------------------
David is <3
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
katmcpheefanx
post Dec 7th 2008, 10:01 PM
Post #17263



**********

Group: Members

Posts: 23,774
Gender: Female
From: Pittsburgh, PA



Yeah, they were posted in the picture thread. But I don't mind seeing that first one again. omg.gif LOL.


--------------------
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
bieusinh92
post Dec 7th 2008, 10:01 PM
Post #17264



**********

Group: Members

Posts: 18,732
Gender: Male
From: Canada
Fav. AI7: David Archuleta
Fav. AI11: Heejun Han



did anyone post these up? from David HQ: http://david-hq.org/photos/thumbnails.php?...=299&page=1


GET READY FOR A LOAD OF PICTURES. omg.gif


IPB Image IPB Image

IPB Image IPB Image

IPB Image IPB Image

IPB Image IPB Image

IPB Image IPB Image

IPB Image IPB Image

IPB Image IPB Image

This post has been edited by bieusinh92: Dec 7th 2008, 10:03 PM


--------------------
IPB Image

User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
ashx
post Dec 7th 2008, 10:02 PM
Post #17265



**********

Group: Members

Posts: 21,863
Gender: Male
From: California
Fav. AI4: Carrie Underwood
Fav. AI6: Jordin Sparks
Fav. Artist: David James Archuleta



yes.gif http://idolforums.com/index.php?showtopic=...72&st=17060


--------------------
IPB Image IPB Image IPB Image
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
erin(:
post Dec 7th 2008, 10:02 PM
Post #17266



**********

Group: Members

Posts: 33,728
Gender: Female
From: Louisiana
Fav. AI5: Elliott Yamin
Fav. AI8: Kris Allen



Yeah they were discussed in like 3 threads lol.


--------------------
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
xAriel
post Dec 7th 2008, 10:02 PM
Post #17267



**********

Group: Blend Artists

Posts: 39,914
Gender: Female
From: Hogwarts



Are those....TAGLESS? omg.gif


--------------------
Patient. Fine. Balanced. Kind. || LFC. SSFC. FCB.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
xo magicRAINBOWS
post Dec 7th 2008, 10:02 PM
Post #17268



*********

Group: Members

Posts: 2,486
Gender: Female
From: Virginia
Fav. AI7: David Archuleta
Fav. AI8: Adam Lambert
Fav. AI9: John Park



I needed to turn a fan on after I saw these. bleh.gif Cheesy I know. haha.gif haha.gif


--------------------
IPB Image
David Archuleta is life.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
erika_fiorellat
post Dec 7th 2008, 10:02 PM
Post #17269



**********

Group: Members

Posts: 15,563
Gender: Female



I REMEMBER THAT whistling.gif


--------------------
IPB Image
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Pizzle
post Dec 7th 2008, 10:03 PM
Post #17270


Have you seen these toilets? They're GINORMOUS!
**********

Group: Members

Posts: 85,459
Gender: Female
From: Massachusetts
Fav. AI7: David Archuleta
Fav. AI8: Adam Lambert
Fav. AI10: James Durbin



OH MY SWEET CARAMEL TAFFIES FROM SALIBURY!! I LOVE YOU JIVE.

omg.gif drool.gif


--------------------

Got my heart in your hands, like a time bomb ticking.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
erin(:
post Dec 7th 2008, 10:04 PM
Post #17271



**********

Group: Members

Posts: 33,728
Gender: Female
From: Louisiana
Fav. AI5: Elliott Yamin
Fav. AI8: Kris Allen



QUOTE(bieusinh92 @ Dec 7th 2008, 9:01 PM) *

did anyone post these up? from David HQ: http://david-hq.org/photos/thumbnails.php?...=299&page=1
GET READY FOR A LOAD OF PICTURES. omg.gif
IPB Image IPB Image

IPB Image IPB Image

IPB Image IPB Image

IPB Image IPB Image

IPB Image
IPB Image

IPB Image IPB Image

IPB Image IPB Image


-thud-

-makes new sig-


--------------------
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
katharinekatkat
post Dec 7th 2008, 10:04 PM
Post #17272



**********

Group: Members

Posts: 13,372
Gender: Male
Fav. AI4: Carrie Underwood
Fav. AI7: David Archuleta
Fav. AI 10: Haley Reinhart



Those are awesome pics. thumbsup.gif


--------------------
IPB Image
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
ashx
post Dec 7th 2008, 10:04 PM
Post #17273



**********

Group: Members

Posts: 21,863
Gender: Male
From: California
Fav. AI4: Carrie Underwood
Fav. AI6: Jordin Sparks
Fav. Artist: David James Archuleta



So many pics.IPB Image


--------------------
IPB Image IPB Image IPB Image
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Archu_love
post Dec 7th 2008, 10:04 PM
Post #17274



**********

Group: Members

Posts: 14,273
Gender: Female
From: Portland, Oregon
Fav. AI7: David Archuleta
Fav. Band: Paramore



*grabs an airbag*

omg.gif


--------------------
THINKING ABOUT PARACHUTES AND AIRPLANES. ♥
IPB Image
| 7.11.08 - 3.21.09 - 3.27.09 - 7.14.09 ♥ |
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
archuletafan
post Dec 7th 2008, 10:04 PM
Post #17275



******

Group: Members

Posts: 717



well then I guess I'm the only one who didn't see it yet then, lol.


--------------------
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
xAriel
post Dec 7th 2008, 10:04 PM
Post #17276



**********

Group: Blend Artists

Posts: 39,914
Gender: Female
From: Hogwarts



LOL. whistling.gif drool.gif omg.gif wub.gif


--------------------
Patient. Fine. Balanced. Kind. || LFC. SSFC. FCB.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
StarrySky892
post Dec 7th 2008, 10:05 PM
Post #17277



**********

Group: Blend Artists

Posts: 100,916
Gender: Female
From: Massachusetts
Fav. AI7: David Archuleta
Fav. AI9: Tim Urban
Fav. SYTYCD8: Jordan Casanova



I am making a new sig with those tomorrow. omg.gif


--------------------

IPB Image IPB Image
the ones that love us never really leave us.
s8: jordan. chris. jess. tadd.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
bieusinh92
post Dec 7th 2008, 10:06 PM
Post #17278



**********

Group: Members

Posts: 18,732
Gender: Male
From: Canada
Fav. AI7: David Archuleta
Fav. AI11: Heejun Han



I love how a lot of the pics are very similar; there's just slight differences between some of them, probably because they take the pictures one after the other a lot of the times (like the bed pictures - one is squintier than the other lol)


--------------------
IPB Image

User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
idolfreakXD
post Dec 7th 2008, 10:06 PM
Post #17279



**********

Group: Members

Posts: 15,143
Gender: Male
Fav. Idol: David Archuleta



I've seen the first one, but not the other ones. Thanks for posting.


--------------------
IPB Image
8.21.08 Met my hero, David Archuleta | Avi/Sig made by me
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
xAriel
post Dec 7th 2008, 10:06 PM
Post #17280



**********

Group: Blend Artists

Posts: 39,914
Gender: Female
From: Hogwarts



Maybe I'll finally get my shop examples done, with all these new pictures. omg.gif drool.gif


--------------------
Patient. Fine. Balanced. Kind. || LFC. SSFC. FCB.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

2335 Pages V « < 862 863 864 865 866 > » 
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:



-
Lo-Fi Version 81 Time is now: Sep 20th 2019, 6:07 PM




We now accept check/money order donations in addition to online donations via PayPal!  Help us pay for our servers, donate to Neurox Media!  Thanks!
Links: Reality TV Links - American Idol | SirLinksalot: American Idol

Powered by: Invision Power Board v2.1.7 © 2019  IPS, Inc.
Licensed to: Neurox Media