Neurox Media Network: idolforums.com | aikenforums.com | IDF Webmail  
Neurox Media's American Idol 10, 9 & 8 / So You Think You Can Dance 8, 7 & 6 / Glee / X Factor Forums & Message Boards
Neurox Advertising   The banner image below is an ad.

Welcome Guest ( Log In | Register - It's quick & free! | Resend Validation )    

> Adam Lambert Macros *LOL Graphics*, *All Posts must be PG-13*
Screengems
post Apr 11th 2010, 1:25 AM
Post #1



**********

Group: Members

Posts: 16,689
Fav. AI13: Caleb Johnson



Adam Lambert Macros

I thought this could be fun. Theres a site http://wigflip.com/roflbot/ where you can go and make macros. All you do is upload a picture and write your own text on the image. I thought it would be fun to see what lamb skanks could come up with.

I'll start
IPB Image

This post has been edited by Screengems: Jul 14th 2013, 1:26 AM


--------------------
IPB Image
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
NX AdBot™
post Apr 11th 2010, 1:25 AM


NX Advertisement


Group: Marketing

Posts: I've been known to spam...
Gender: Not telling :P


Subscribe to NX to remove this advertisement post. Help us pay for our servers! Click for subscriber benefits.

 
 
Go to the top of the page
Reply to this topicStart new topic
Replies
Screengems
post Apr 23rd 2010, 12:10 AM
Post #2



**********

Group: Members

Posts: 16,689
Fav. AI13: Caleb Johnson



lol haha.gif


--------------------
IPB Image
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

Posts in this topic
Screengems   Adam Lambert Macros *LOL Graphics*   Apr 11th 2010, 1:25 AM
Screengems   I found this online lol http://i42.tinypic.com/f1...   Apr 11th 2010, 1:40 AM
b.jewel.d   great thread idea!   Apr 11th 2010, 1:41 AM
joooory   I found this online lol http://i42.tinypic.com/f...   Apr 11th 2010, 2:47 AM
Screengems   http://i62.photobucket.com/albums/h83/redwoodmoone...   Apr 11th 2010, 3:45 AM
LightLovePeace   http://i62.photobucket.com/albums/h83/redwoodmoon...   Apr 11th 2010, 11:02 PM
Lou   I actually found a few that made me chuckle. lol ...   Apr 11th 2010, 5:31 AM
Ellesmere   I actually found a few that made me chuckle. lol ...   Apr 11th 2010, 8:30 AM
callmecrazy   This ones super cuteeeee.. http://i41.tinypic.co...   Apr 11th 2010, 11:06 AM
Adam_Fan_Forever   AHAHAHA. This ones Hilarious http://i44.tiny...   Apr 11th 2010, 12:42 PM
Ellesmere   Does anyone have the pic from this same video whe...   Apr 11th 2010, 3:07 PM
Adam_Fan_Forever   This one? Not sure if someone posted it yet. :fl...   Apr 11th 2010, 6:30 PM
Kaydan :)   I. LOVE. THESE. :rofl: :rofl: Seriously, I live fo...   Apr 11th 2010, 12:02 PM
b.jewel.d   http://i40.tinypic.com/24ayd88.jpg Is that a ...   Apr 11th 2010, 1:25 PM
kmartin   http://s1007.photobucket.com/albums/af195/kmartinp...   Apr 11th 2010, 12:12 PM
boys3girls0   I made this one yesterday in Paint, and I improved...   Apr 11th 2010, 12:28 PM
madamimadam   Nothing to add... but I just love this thread...   Apr 11th 2010, 12:30 PM
aviddem   http://i40.tinypic.com/24ayd88.jpg [color=#33...   Apr 11th 2010, 12:38 PM
aviddem   http://img696.imageshack.us/img696/6452/roflbotx6b...   Apr 11th 2010, 1:03 PM
PhilStaceyPhan07   Yay! These always make me happy :P http://i...   Apr 11th 2010, 2:56 PM
PhilStaceyPhan07   http://i970.photobucket.com/albums/ae189/Adam_Lamb...   Apr 11th 2010, 3:03 PM
PhilStaceyPhan07   Kradam LOLZ are the best: http://i875.photobucket...   Apr 11th 2010, 3:14 PM
callmecrazy   Kradam LOLZ are the best: http://i875.photobucke...   Apr 11th 2010, 3:20 PM
grammamia   Kradam LOLZ are the best: http://i875.photobucke...   Apr 11th 2010, 6:33 PM
Ellesmere   This thread is HILARIOUS. :haha: http://i44.tin...   Apr 11th 2010, 3:33 PM
kmartin   I wanna post some but it keeps showing up blank D:...   Apr 11th 2010, 3:37 PM
Sagitarius   Adam Lambert Macros I thought this could be fun....   Apr 11th 2010, 3:45 PM
Cre8   This thread is hysterical! I've laughed un...   Apr 11th 2010, 3:54 PM
add_*   http://i970.photobucket.com/albums/ae189/Adam_L...   Apr 11th 2010, 4:22 PM
Kaydan :)   http://i41.tinypic.com/1trat3.jpg http://i42.tiny...   Apr 11th 2010, 4:52 PM
Lou   HAHAHHAHA this threaddd cracks me the heck up :ha...   Apr 11th 2010, 4:52 PM
callmecrazy   HAHAHHAHA this threaddd cracks me the heck up :h...   Apr 11th 2010, 4:56 PM
Lou   :haha: They sure do. :thumbs: Funny that you p...   Apr 11th 2010, 5:12 PM
callmecrazy   I knooow right LMFAO. I just love when Adam is w...   Apr 11th 2010, 5:15 PM
Lou   :haha: You know....you really are something Lou....   Apr 11th 2010, 7:55 PM
callmecrazy   oooh That I amm ;) haha And Philstaceyfan I ...   Apr 11th 2010, 8:09 PM
Lou   :haha: How long have you've been a crazy fang...   Apr 11th 2010, 10:32 PM
callmecrazy   GUrllllllllllll Since I saww him twurk his stuf...   Apr 12th 2010, 8:04 PM
Lou   Hahahahahaha you reminded me of my friend Juan wh...   Apr 13th 2010, 12:22 AM
PhilStaceyPhan07   HAHAHHAHA this threaddd cracks me the heck up :h...   Apr 11th 2010, 6:45 PM
Fonzie   This thread is great. Love the squirrel one :rol...   Apr 11th 2010, 5:30 PM
adamazing   Sorry I have nothing to contribute - but thank you...   Apr 11th 2010, 5:43 PM
BossLady   OMG!!! Ouch, my sides! This thread...   Apr 11th 2010, 5:49 PM
Kaydan :)   I've saved all these to a special folder. :rof...   Apr 11th 2010, 6:23 PM
grammamia   LMAO Love em all !! :haha: :haha: :h...   Apr 11th 2010, 6:30 PM
PhilStaceyPhan07   This is a group LOL http://sphotos.ak.fbcdn.net/h...   Apr 11th 2010, 6:51 PM
PhilStaceyPhan07   Okay, these are not my cats(I love cats but I...   Apr 11th 2010, 6:57 PM
Kaydan :)   Okay, these are not my cats(I love cats but I...   Apr 11th 2010, 7:13 PM
Hand   [img]http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/...   May 9th 2010, 6:18 PM
LovelyWolf   OMG... those lolcats were hilarious, especially ...   May 12th 2010, 5:38 PM
Screengems   http://img121.imageshack.us/img121/3161/eyelinerla...   Apr 11th 2010, 7:29 PM
PhilStaceyPhan07   [img]http://img121.imageshack.us/img121/3161/eyel...   Apr 11th 2010, 9:37 PM
Shannyface87   This picture's dying to be made into one, bu...   Apr 11th 2010, 8:01 PM
PhilStaceyPhan07   http://i970.photobucket.com/albums/ae189/Adam_Lamb...   Apr 11th 2010, 9:50 PM
b.jewel.d   http://i40.tinypic.com/ibgsci.jpg :whistling:   Apr 11th 2010, 10:47 PM
Screengems   http://i40.tinypic.com/ibgsci.jpg :whistling: ...   Apr 11th 2010, 11:12 PM
PhilStaceyPhan07   http://i40.tinypic.com/ibgsci.jpg :whistling: ...   Apr 12th 2010, 8:29 PM
takema   http://i40.tinypic.com/ibgsci.jpg :whistling: ...   Apr 11th 2010, 10:48 PM
Madridista   Looks like majority of the macros here/ on the int...   Apr 12th 2010, 1:27 AM
sweetdramaqueen   Looks like majority of the macros here/ on the in...   Apr 12th 2010, 1:40 AM
Kaydan :)   Looks like majority of the macros here/ on the in...   Apr 12th 2010, 3:52 PM
BossLady   Looks like majority of the macros here/ on the in...   Apr 13th 2010, 4:43 PM
Lou   AHHHHh OMG Catzmadam i lovee it its genius. and E...   Apr 12th 2010, 1:46 AM
catzmadam   Says ta :flowers: and *curtsies (badly)* :ph34r...   Apr 12th 2010, 2:19 AM
add_*   *butts into conversation* :whistling: i wish i h...   Apr 13th 2010, 1:03 AM
callmecrazy   Haha thanks, im not that flamboyant. But like Ada...   Apr 13th 2010, 4:33 PM
Lou   :giggle: Okay sure.... I wish I had a fierce walk...   Apr 13th 2010, 4:57 PM
Captivated   -I did not make any of these... http://i47.photo...   Apr 13th 2010, 6:14 PM
PhilStaceyPhan07   http://i970.photobucket.com/albums/ae189/Adam_Lamb...   Apr 13th 2010, 6:25 PM
Fonzie   Brilliant! They made me laugh outloud which w...   Apr 14th 2010, 7:41 AM
swflaboy   I stole this from twitter: http://i861.photobucke...   Apr 15th 2010, 10:00 PM
PhilStaceyPhan07   I stole this from twitter: http://i861.photobucke...   Apr 15th 2010, 10:15 PM
AniMaL   I stole this from twitter: http://i861.photobuck...   Apr 16th 2010, 10:33 AM
Kaydan :)   http://i40.tinypic.com/qs8oyo.jpg lol wut.   Apr 18th 2010, 5:25 PM
PhilStaceyPhan07   http://i40.tinypic.com/qs8oyo.jpg lol wut. :l...   Apr 18th 2010, 11:05 PM
b.jewel.d   LMAO these are great!!!   Apr 19th 2010, 3:50 AM
Kaydan :)   this needs a major bump. :rofl:   Apr 22nd 2010, 9:34 PM
Ellesmere   this needs a major bump. :rofl: Agreed! :ha...   Apr 22nd 2010, 9:49 PM
Screengems   lol :haha:   Apr 23rd 2010, 12:10 AM
vampfever   The bird was too cute to pass up, so I gave him an...   May 2nd 2010, 12:55 PM
vampfever   http://i876.photobucket.com/albums/ab326/vampfever...   May 2nd 2010, 2:35 PM
PhilStaceyPhan07   Adam-related LOLZ, kinda http://i875.photobucket....   May 4th 2010, 8:20 AM
Kaydan :)   Adam-related LOLZ, kinda http://i875.photobucket...   May 4th 2010, 7:11 PM
joooory   Adam-related LOLZ, kinda http://i875.photobucket...   May 4th 2010, 9:24 PM
PhilStaceyPhan07   Kris is so fun to do LOLZ on. He makes the cutest ...   May 4th 2010, 9:26 PM
PhilStaceyPhan07   http://i970.photobucket.com/albums/ae189/Adam_Lamb...   May 5th 2010, 2:16 AM
JHS   http://i970.photobucket.com/albums/ae189/Adam_Lam...   May 5th 2010, 8:20 AM
b.jewel.d   Haha that's a good one!   May 5th 2010, 2:55 AM
snl89   Adam-related LOLZ, kinda http://i875.photobucket...   May 8th 2010, 1:31 PM
Kaydan :)   http://i42.tinypic.com/1zyd7ix.jpg   May 9th 2010, 8:36 PM
GlamajukuDoll   Nothing to add, but these are hilarious xx :haha...   May 11th 2010, 11:50 AM
PhilStaceyPhan07   Found this on FaceBook: http://i970.photobucket.c...   May 15th 2010, 4:28 PM
vesi84   Found this on FaceBook: http://i970.photobucket....   May 15th 2010, 4:53 PM
madamimadam   A bit OT and yet related to the last few posts... ...   May 15th 2010, 5:18 PM
callmecrazy   A bit OT and yet related to the last few posts......   May 15th 2010, 6:59 PM
PhilStaceyPhan07   A bit OT and yet related to the last few posts......   May 15th 2010, 11:14 PM
PhilStaceyPhan07   A bit OT and yet related to the last few posts......   May 16th 2010, 2:16 AM
madamimadam   Do you know what company it was by any chance? If...   May 16th 2010, 8:52 AM
grammamia   I think that WAS the name of the company. Not su...   May 16th 2010, 8:55 AM
TuesNightGroupie   RE: Adam Lambert Macros *LOL Graphics*   May 16th 2010, 2:09 AM
6 Pages V  1 2 3 > » 


Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:



-
Lo-Fi Version 82 Time is now: Nov 23rd 2014, 3:48 AM




We now accept check/money order donations in addition to online donations via PayPal!  Help us pay for our servers, donate to Neurox Media!  Thanks!
Links: Reality TV Links - American Idol | SirLinksalot: American Idol

Powered by: Invision Power Board v2.1.7 © 2014  IPS, Inc.
Licensed to: Neurox Media