Neurox Media Network: idolforums.com | aikenforums.com | IDF Webmail  
Neurox Media's American Idol 10, 9 & 8 / So You Think You Can Dance 8, 7 & 6 / Glee / X Factor Forums & Message Boards
Neurox Advertising   The banner image below is an ad.

Welcome Guest ( Log In | Register - It's quick & free! | Resend Validation )    

2182 Pages V < 1 2 3 4 > »    ( Goto last unread Go to first unread post )
( Star this topic Star this topic | View starred topics )    Reply to this topicStart new topic
> The Carly Fangirl Thread, Enter at Your Own Risk
NeilHaskellRocks
post Mar 20th 2008, 5:37 PM
Post #21



**********

Group: Members

Posts: 11,368
Gender: Female
From: the womb



QUOTE(coltsbabii18 @ Mar 20th 2008, 6:31 PM) *

Thanks for being such an amazing Archie fan! haha.gif heart.gif

Oh don't worry... i'll get my carly sig up shifty.gif..i'm trying to use photoshop now...but it's not working very well sad.gif crying.gif


--------------------
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
NX AdBot™
post Mar 20th 2008, 5:37 PM


NX Advertisement


Group: Marketing

Posts: I've been known to spam...
Gender: Not telling :P


Subscribe to NX to remove this advertisement post. Help us pay for our servers! Click for subscriber benefits.

 
 
Go to the top of the page
*Diana
post Mar 20th 2008, 5:37 PM
Post #22



**********

Group: Members

Posts: 91,068
Gender: Female



dont steal MY Idea angry.gif Kidding huggy.gif


--------------------
IPB Image
User is online!Profile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
*Bailee
post Mar 20th 2008, 5:38 PM
Post #23


no day but today
**********

Group: Blend Artists

Posts: 67,818
Gender: Female
From: Southern Illinois
Fav. AI7: Carly Smithson
Fav. AI1: Kelly Clarkson
Fav. Person: Amy Poehler



haha.gif we need tshirts to wear to the tour


--------------------
Amy Poehler. Sasha Alexander. Carly Smithson.
IPB Image
Clicking this will greatly improve the quality of your life.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
elphaba
post Mar 20th 2008, 5:38 PM
Post #24


you'll go out in style
**********

Group: Blend Artists

Posts: 71,888
Gender: Female
From: The Land of Gold
Fav. AI7: David Cook
Fav. AI11: Elise Testone
Fav. SYTYCD: Travis Wall



QUOTE(ISupportJordin! @ Mar 20th 2008, 6:37 PM) *

dont steal MY Idea angry.gif Kidding huggy.gif

What Idea???

Yay for Sam getting a Carly siggy spaz.gif

QUOTE(baileeann90_08 @ Mar 20th 2008, 6:38 PM) *

haha.gif we need tshirts to wear to the tour

That'd be pimpin cool.gif


--------------------

IPB ImageIPB Image
tv4: michelle. amber.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
*Diana
post Mar 20th 2008, 5:42 PM
Post #25



**********

Group: Members

Posts: 91,068
Gender: Female



Not you huggy.gif I was just kidding though! I call giving CARLY the shirt we make her bleh.gif


--------------------
IPB Image
User is online!Profile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
*Bailee
post Mar 20th 2008, 5:42 PM
Post #26


no day but today
**********

Group: Blend Artists

Posts: 67,818
Gender: Female
From: Southern Illinois
Fav. AI7: Carly Smithson
Fav. AI1: Kelly Clarkson
Fav. Person: Amy Poehler



haha, i was planning on make some like the blakergirls ones from last year for my site, but fangirl shirts would be so much better.


--------------------
Amy Poehler. Sasha Alexander. Carly Smithson.
IPB Image
Clicking this will greatly improve the quality of your life.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
elphaba
post Mar 20th 2008, 5:43 PM
Post #27


you'll go out in style
**********

Group: Blend Artists

Posts: 71,888
Gender: Female
From: The Land of Gold
Fav. AI7: David Cook
Fav. AI11: Elise Testone
Fav. SYTYCD: Travis Wall



QUOTE(ISupportJordin! @ Mar 20th 2008, 6:42 PM) *

Not you huggy.gif I was just kidding though! I call giving CARLY the shirt we make her bleh.gif

blarg.gif Lucky...Kidding I love you...



--------------------

IPB ImageIPB Image
tv4: michelle. amber.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
soulmateoflyss
post Mar 20th 2008, 5:43 PM
Post #28


so be brave and want me back
**********

Group: Members

Posts: 51,739
Gender: Female
From: Massachusetts
Fav. AI1: Kelly Clarkson
Fav. Wife: Kathryn Prescott



Does anyone have the MAJOR SKILZzz to make blinkes?


--------------------
williams, prescott, deschanel, capshaw, loveless, agron, ramirez
IPB Image IPB Image IPB Image
soulmateofalix is my bitch | ai9: crystal bowersox.
taylor swift 6.5 | last.fm | tumblr
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
CarrieUfan14887
post Mar 20th 2008, 5:44 PM
Post #29



**********

Group: Blend Artists

Posts: 68,891
Gender: Female
From: Michigan
Fav. AI4: Carrie Underwood
Fav. AI5: Chris Daughtry
Fav. AI11: Hollie Cavanagh



Me! spaz.gif


--------------------
tireswing is my favorite person | ~Miley~ = God
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
*Bailee
post Mar 20th 2008, 5:44 PM
Post #30


no day but today
**********

Group: Blend Artists

Posts: 67,818
Gender: Female
From: Southern Illinois
Fav. AI7: Carly Smithson
Fav. AI1: Kelly Clarkson
Fav. Person: Amy Poehler



I wish I did. I could make them but I don't have an animation program anymore sad.gif


--------------------
Amy Poehler. Sasha Alexander. Carly Smithson.
IPB Image
Clicking this will greatly improve the quality of your life.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
*Diana
post Mar 20th 2008, 5:45 PM
Post #31



**********

Group: Members

Posts: 91,068
Gender: Female



Im gonna go request one from Mel wub.gif


--------------------
IPB Image
User is online!Profile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
elphaba
post Mar 20th 2008, 5:45 PM
Post #32


you'll go out in style
**********

Group: Blend Artists

Posts: 71,888
Gender: Female
From: The Land of Gold
Fav. AI7: David Cook
Fav. AI11: Elise Testone
Fav. SYTYCD: Travis Wall



QUOTE(CarrieUfan14887 @ Mar 20th 2008, 6:44 PM) *

Me! spaz.gif

Sarah spaz.gif


--------------------

IPB ImageIPB Image
tv4: michelle. amber.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
soulmateoflyss
post Mar 20th 2008, 5:46 PM
Post #33


so be brave and want me back
**********

Group: Members

Posts: 51,739
Gender: Female
From: Massachusetts
Fav. AI1: Kelly Clarkson
Fav. Wife: Kathryn Prescott



Sarah, are you offended by any of this at all?

For some reason, I keep thinking you are. haha.gif


--------------------
williams, prescott, deschanel, capshaw, loveless, agron, ramirez
IPB Image IPB Image IPB Image
soulmateofalix is my bitch | ai9: crystal bowersox.
taylor swift 6.5 | last.fm | tumblr
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
NeilHaskellRocks
post Mar 20th 2008, 5:46 PM
Post #34



**********

Group: Members

Posts: 11,368
Gender: Female
From: the womb



QUOTE(rockerchick8 @ Mar 20th 2008, 6:38 PM) *

Yay for Sam getting a Carly siggy spaz.gif

haha photoshop is going very badly right now..i might have to request roll2.gif
btw, i never caught your name? unsure.gif

QUOTE(baileeann90_08 @ Mar 20th 2008, 6:42 PM) *
haha, i was planning on make some like the blakergirls ones from last year for my site, but fangirl shirts would be so much better.

OMGSH. that would be AMAZING heart.gif omg.gif

QUOTE(CarrieUfan14887 @ Mar 20th 2008, 6:44 PM) *
Me! spaz.gif

OMG. MAKE SOME spaz.gif spaz.gif


--------------------
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
elphaba
post Mar 20th 2008, 5:47 PM
Post #35


you'll go out in style
**********

Group: Blend Artists

Posts: 71,888
Gender: Female
From: The Land of Gold
Fav. AI7: David Cook
Fav. AI11: Elise Testone
Fav. SYTYCD: Travis Wall



I be Trish w00twave.gif

QUOTE(coltsbabii18 @ Mar 20th 2008, 6:46 PM) *

Sarah, are you offended by any of this at all?

For some reason, I keep thinking you are. haha.gif

Why would she be offended. She's cools like us spaz.gif


--------------------

IPB ImageIPB Image
tv4: michelle. amber.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
soulmateoflyss
post Mar 20th 2008, 5:47 PM
Post #36


so be brave and want me back
**********

Group: Members

Posts: 51,739
Gender: Female
From: Massachusetts
Fav. AI1: Kelly Clarkson
Fav. Wife: Kathryn Prescott



QUOTE(NeilHaskellRocks @ Mar 20th 2008, 6:46 PM) *

haha photoshop is going very badly right now..i might have to request roll2.gif
btw, i never caught your name? unsure.gif
OMGSH. that would be AMAZING heart.gif omg.gif
OMG. MAKE SOME spaz.gif spaz.gif

OMG YOUR AVI! omg.gif w00t.gif heart.gif


--------------------
williams, prescott, deschanel, capshaw, loveless, agron, ramirez
IPB Image IPB Image IPB Image
soulmateofalix is my bitch | ai9: crystal bowersox.
taylor swift 6.5 | last.fm | tumblr
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
*Bailee
post Mar 20th 2008, 5:48 PM
Post #37


no day but today
**********

Group: Blend Artists

Posts: 67,818
Gender: Female
From: Southern Illinois
Fav. AI7: Carly Smithson
Fav. AI1: Kelly Clarkson
Fav. Person: Amy Poehler



QUOTE(NeilHaskellRocks @ Mar 20th 2008, 5:46 PM) *

OMGSH. that would be AMAZING heart.gif omg.gif

I'm going to work on them tonight.


--------------------
Amy Poehler. Sasha Alexander. Carly Smithson.
IPB Image
Clicking this will greatly improve the quality of your life.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
elphaba
post Mar 20th 2008, 5:49 PM
Post #38


you'll go out in style
**********

Group: Blend Artists

Posts: 71,888
Gender: Female
From: The Land of Gold
Fav. AI7: David Cook
Fav. AI11: Elise Testone
Fav. SYTYCD: Travis Wall



QUOTE(NeilHaskellRocks @ Mar 20th 2008, 6:46 PM) *

haha photoshop is going very badly right now..i might have to request roll2.gif


haha.gif As long as you get Carlyfied sorcerer.gif


--------------------

IPB ImageIPB Image
tv4: michelle. amber.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
CarrieUfan14887
post Mar 20th 2008, 5:49 PM
Post #39



**********

Group: Blend Artists

Posts: 68,891
Gender: Female
From: Michigan
Fav. AI4: Carrie Underwood
Fav. AI5: Chris Daughtry
Fav. AI11: Hollie Cavanagh



No, I'm definitely not offended. haha.gif It takes a lot to offend me. I'm just worried other people will be offended, and begin attacking us for it. fear.gif


--------------------
tireswing is my favorite person | ~Miley~ = God
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
wildroses
post Mar 20th 2008, 5:49 PM
Post #40



**********

Group: Members

Posts: 5,261
Gender: Female
From: Chicago
Fav. SYTYCD:Jaim/Lace/Shauna/Kam



Blinkies!! spaz.gif


--------------------
Proud Jaimie SPAZ!

IPB Image
Sig: Bailee <3 "I'm not a star, I'm just Carly!"
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

2182 Pages V < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:



-
Lo-Fi Version 83 Time is now: Oct 30th 2014, 10:09 AM




We now accept check/money order donations in addition to online donations via PayPal!  Help us pay for our servers, donate to Neurox Media!  Thanks!
Links: Reality TV Links - American Idol | SirLinksalot: American Idol

Powered by: Invision Power Board v2.1.7 © 2014  IPS, Inc.
Licensed to: Neurox Media