Neurox Media Network: idolforums.com | aikenforums.com | IDF Webmail  
Neurox Media's American Idol 10, 9 & 8 / So You Think You Can Dance 8, 7 & 6 / Glee / X Factor Forums & Message Boards
Neurox Advertising   The banner image below is an ad.

Welcome Guest ( Log In | Register - It's quick & free! | Resend Validation )    

> the really awkward question thread!
..kris.tenn..
post Sep 9th 2007, 8:10 PM
Post #1



*********

Group: Members

Posts: 2,356
Gender: Female
Fav. CI3: Rex Goudie
Fav. CI4: Steffi D
Fav. CI 5: Montana&Liam



okay. so I have been on here many a time with a super awkward question that I want to ask but there's really nowhere to ask it; and I don't want to start a thread about it because that would make it even more awkward. original.gif



so... I guess I should ask the first question.


I have a doctor appointment next week for this condition I have called hydradionitis suppuritiva... it's like; when you get these really really large pimples (like; the kind that hurt.) in awkward places. like your armpits. and. other; *places*; if you get my driftt. and also sometimes on your bum where your undie line is.
so anyways; I'm afraid that the doctor is going to look in places other than my armpit.
and I don't particularly want him to; cause you know how you like; shave there or whatever. well; I have a problem in which I couldn't recently because of my condition.
&yeah.
oh boy this is embarrasing. sad.gif blushingwave.gif


--------------------
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
NX AdBot™
post Sep 9th 2007, 8:10 PM


NX Advertisement


Group: Marketing

Posts: I've been known to spam...
Gender: Not telling :P


Subscribe to NX to remove this advertisement post. Help us pay for our servers! Click for subscriber benefits.

 
 
Go to the top of the page
Reply to this topicStart new topic
Replies
KellyC.Rocks!
post Sep 19th 2007, 7:08 PM
Post #2



**********

Group: Members

Posts: 19,507
Gender: Female
From: New Zealand



akward question and embarrasing...(for girls)lol but does um....

anyone know how to get rid of thrush? bloated.gif .....


im too scared to go see my doctor cz he's lyk male...and yeah akward lol


--------------------
IPB Image
"Emblem 3 is not just a band. We're a tool to spread positivity and love."
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Brittx
post Sep 19th 2007, 11:00 PM
Post #3



**********

Group: Members

Posts: 27,468
Gender: Female
From: Portland, Oregon
Fav. AI5: Elliott Yamin
Fav. AI7: David Archuleta



QUOTE(KellyC.Rocks! @ Sep 19th 2007, 8:08 PM) *
akward question and embarrasing...(for girls)lol but does um....

anyone know how to get rid of thrush? bloated.gif .....


im too scared to go see my doctor cz he's lyk male...and yeah akward lol




I had to look up what it was tongue.gif



But here is a two different websites depending on what type you have, I guess there are different types.

You have to get antibiotics, but luckily you can get them over the counter, and it doesn't sound like you need to see a doctor...but don't take my word!



http://www.womenshealthlondon.org.uk/leafl...hrushtreat.html



http://pediatrics.about.com/od/childhoodin...ns/a/thrush.htm

This post has been edited by AnthonyRocks05: Sep 19th 2007, 11:01 PM


--------------------
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

Posts in this topic
..kris.tenn..   the really awkward question thread!   Sep 9th 2007, 8:10 PM
o0itzAnGiE   I can understand how it can be awkward considering...   Sep 9th 2007, 8:17 PM
TayTayFanForever   I've had to go to the gyno over 5 times becaus...   Sep 9th 2007, 8:17 PM
..kris.tenn..   hmmm; it will be even more awkard considering my d...   Sep 9th 2007, 8:24 PM
TayTayFanForever   It will be fine. Every doctor knows what they...   Sep 9th 2007, 8:28 PM
x A N N i E <3   omgosh. i know how you feel. I couldnt shave after...   Sep 9th 2007, 9:20 PM
..kris.tenn..   <3)--><div class='quotetop'>Q...   Sep 10th 2007, 8:46 PM
Niki   aww i can see why that'd be embarassing! g...   Sep 9th 2007, 9:41 PM
lilboo83   I understand why you're stressed about it, but...   Sep 10th 2007, 12:09 AM
kimi   Trust me, they've seen it all :lol:. I wouldn...   Sep 10th 2007, 12:20 AM
jlca11889   Just to let you know, there's like a 2% chance...   Sep 10th 2007, 12:23 AM
Lozzenger   doctors see these things everyday and they don...   Sep 10th 2007, 6:08 AM
Lucy*Chantel*   how do you guys not get razor burns- i always get ...   Sep 11th 2007, 3:57 AM
kimi   ^ You gotta make sure not to use a dull razor, use...   Sep 11th 2007, 2:37 PM
juicycouture-xx   hm...i have a REALLY awkward question..and this th...   Sep 11th 2007, 7:49 PM
lilboo83   hm...i have a REALLY awkward question..and this t...   Sep 11th 2007, 11:21 PM
JuNiOrFaN4LyFe   hm...i have a REALLY awkward question..and this t...   Sep 11th 2007, 11:29 PM
cdw724   hm...i have a REALLY awkward question..and this t...   Sep 12th 2007, 12:04 AM
kimi   hm...i have a REALLY awkward question..and this t...   Sep 17th 2007, 7:15 PM
Niki   ^^I wouldn't know on that one. Question: do ...   Sep 11th 2007, 8:24 PM
CuTeePaTuTee29   ^^I wouldn't know on that one. Question: do...   Sep 14th 2007, 7:59 PM
x A N N i E <3   I wouldnt know about sex, but I do know that guys ...   Sep 11th 2007, 8:28 PM
claysababe   Haha yeah, like everyone said, everyone's is d...   Sep 12th 2007, 8:24 AM
iloveajs   Haha yeah, like everyone said, everyone's is ...   Sep 14th 2007, 12:42 AM
juicycouture-xx   oh okay...lol thanks to everyone for sharing your ...   Sep 12th 2007, 8:38 AM
x A N N i E <3   your hymen breaks. mine like semi broke when i wa...   Sep 12th 2007, 8:42 AM
lilboo83   <3)-->
QUOTE(x A N N i E ...   Sep 12th 2007, 12:23 PM
..kris.tenn..   <3)--><div class='quotetop'>Q...   Sep 12th 2007, 5:22 PM
TayTay_Tori   My first time hurt really bad. So bad that we stop...   Sep 12th 2007, 1:16 PM
x A N N i E <3   ^ im gonna PM you cause it aint IDF approriate.   Sep 12th 2007, 6:49 PM
juicycouture-xx   yah, what does playing music mean!? i think i ...   Sep 12th 2007, 8:09 PM
TayTay_Tori   yah, what does playing music mean!? i think i...   Sep 13th 2007, 12:15 PM
_-MysticWaters-_   :haha: i might need to come to this thread at some...   Sep 12th 2007, 8:10 PM
x A N N i E <3   listen to DJ Diddles by Dane Cook. meh i'll j...   Sep 13th 2007, 2:41 PM
~AngelBabi~   when u shave down there do u go up or down? :ph34r...   Sep 13th 2007, 4:45 PM
AnthonyRocks05   [size=-4]when u shave down there do u go up or do...   Sep 13th 2007, 5:07 PM
JPL Fan 4ever   Question: do your breasts ever hurt and do you e...   Sep 13th 2007, 5:08 PM
Emily   Thats pretty normal I had something like that and...   Sep 13th 2007, 11:04 PM
x A N N i E <3   i shaved all once.. sometimes i dont shave it all ...   Sep 13th 2007, 10:33 PM
TayTay_Tori   I shave it all. I awkwardly asked two of my friend...   Sep 14th 2007, 12:54 PM
Emily   I shave it all. I awkwardly asked two of my frien...   Sep 14th 2007, 1:19 PM
pink-ebonette   That's funny, cause my boyfriend said NOT to ...   Sep 14th 2007, 11:31 PM
stellarstarlight   to have sex don't be afraid to use that three ...   Sep 14th 2007, 1:09 PM
JPL Fan 4ever   :haha: Thanks you guys. That was soo embarassing b...   Sep 14th 2007, 4:32 PM
x A N N i E <3   ^ yeah i wanted to know as well so thanks for aski...   Sep 14th 2007, 6:30 PM
TayTayFanForever   I shave my bikini line. And then I trim the rest o...   Sep 15th 2007, 11:17 AM
_-MysticWaters-_   How old were you guys when you started shaving dow...   Sep 15th 2007, 1:19 PM
Emily   How old were you guys when you started shaving do...   Sep 15th 2007, 1:48 PM
~AngelBabi~   15   Sep 15th 2007, 1:41 PM
~AngelBabi~   I usually shave it all just because it feels bette...   Sep 15th 2007, 3:04 PM
~*Dawnie*~   Embarassing question: When you shave down there h...   Sep 15th 2007, 3:27 PM
x A N N i E <3   like... 16   Sep 15th 2007, 4:23 PM
claysababe   I was 17 because my bf wanted me to try it...LOL. ...   Sep 15th 2007, 5:07 PM
JuNiOrFaN4LyFe   I was 13 when I started shaving "down there....   Sep 15th 2007, 8:52 PM
AnthonyRocks05   I was 13 when I started shaving "down there....   Sep 16th 2007, 12:40 AM
TayTay_Tori   Yeah I understand about the girl/woman thing. I ju...   Sep 17th 2007, 4:18 PM
MizzAmerica   How old were you guys when you started shaving do...   Sep 17th 2007, 6:33 PM
KellyC.Rocks!   which way do you lyk shave LOL   Sep 17th 2007, 7:00 PM
AnnaBanana   Am I the only one who just shaves the bikini line?...   Sep 17th 2007, 7:30 PM
NothlitHawk777   I hadn't realized so many people shaved...ther...   Sep 17th 2007, 8:17 PM
DiAnAmItE4LiFe   I hadn't realized so many people shaved...the...   Sep 19th 2007, 12:17 AM
Rubenlover205   What about a Bakini Wax? LOL. Has any one ever g...   Sep 17th 2007, 8:32 PM
ALLOVERAGAiNxx   i started shaving down there in my mid-teens but i...   Sep 17th 2007, 8:46 PM
kimi   What about a Bakini Wax? LOL. Has any one ever ...   Sep 18th 2007, 1:06 AM
iloveajs   What about a Bakini Wax? LOL. Has any one ever ...   Sep 18th 2007, 10:16 PM
Carrie Fanatic   What about a Bakini Wax? LOL. Has any one ever ...   Sep 17th 2007, 8:33 PM
BEHiiNDTHESMiiLE   I started shaving there when i was 13. I shave dow...   Sep 17th 2007, 10:39 PM
TayTay_Tori   I started shaving there when i was 13. I shave do...   Sep 18th 2007, 11:29 AM
lilboo83   By downward do you mean like directionally down? ...   Sep 18th 2007, 12:21 PM
TayTay_Tori   Good to know about the hair. I never knew that. Y...   Sep 18th 2007, 12:25 PM
x A N N i E <3   ive never needed to fake :ph34r: then again, onl...   Sep 18th 2007, 3:25 PM
cLaYcRaZy919   Wait...so you're not supposed to shave against...   Sep 18th 2007, 3:28 PM
Labonte   Wait...so you're not supposed to shave agains...   Sep 18th 2007, 6:03 PM
KellyC.Rocks!   yeah im confused about that lol   Sep 18th 2007, 6:08 PM
Niki   By downward do you mean like directionally down? ...   Sep 18th 2007, 6:10 PM
BEHiiNDTHESMiiLE   is anyone here scared to have sex? i mean extremel...   Sep 18th 2007, 10:29 PM
DeathTolls826   is anyone here scared to have sex? i mean extremel...   Sep 18th 2007, 11:24 PM
willowbranch   :wave: [size=-4]I mean, I'm more scared to w...   Sep 19th 2007, 12:17 AM
AnthonyRocks05   is anyone here scared to have sex? i mean extreme...   Sep 19th 2007, 12:19 AM
iloveajs   is anyone here scared to have sex? i mean extreme...   Sep 19th 2007, 4:43 PM
DiAnAmItE4LiFe   I tried shaving there once and I regretted it BIG ...   Sep 19th 2007, 12:17 AM
stellarstarlight   is anyone here scared to have sex? i mean extreme...   Sep 19th 2007, 12:53 AM
Lyndz   I know it seems scary but one day you might change...   Sep 19th 2007, 8:43 AM
TayTay_Tori   No way. As you get older, age isn't that big o...   Sep 19th 2007, 10:45 AM
AnthonyRocks05   No way. As you get older, age isn't that big ...   Sep 19th 2007, 1:00 PM
lilboo83   Wait...so you're not supposed to shave agains...   Sep 19th 2007, 11:49 AM
JPL Fan 4ever   Wait Im confused with this whole shaving against t...   Sep 19th 2007, 1:52 PM
ALLOVERAGAiNxx   Wait Im confused with this whole shaving against ...   Sep 19th 2007, 2:01 PM
~AngelBabi~   I'm scared to have sex and think penis' ar...   Sep 19th 2007, 2:34 PM
kimi   I'm scared to have sex and think penis' a...   Sep 19th 2007, 4:30 PM
claysababe   ^Alot of my friends who are straight think that wa...   Sep 19th 2007, 3:14 PM
claysababe   :yes: :| i mean, not deathly scared.. more lik...   Sep 19th 2007, 5:22 PM
iloveajs   My ex bf was my first, and he was with 3 girls be...   Sep 19th 2007, 5:39 PM
polka.dots.xx   :yes: :| i mean, not deathly scared.. more lik...   Sep 19th 2007, 5:50 PM
Fierce   That's what the doctor is for...helping you. :...   Sep 19th 2007, 5:59 PM
..kris.tenn..   have any of you had small lumps in one of your br...   Sep 19th 2007, 6:15 PM
JPL Fan 4ever   up. it's going against the way the hair grows...   Sep 19th 2007, 7:06 PM
KellyC.Rocks!   akward question and embarrasing...(for girls)lol b...   Sep 19th 2007, 7:08 PM
AnthonyRocks05   akward question and embarrasing...(for girls)lol ...   Sep 19th 2007, 11:00 PM
willowbranch   i'd switch doctors, I used to get bladder in...   Sep 19th 2007, 11:05 PM
131 Pages V  1 2 3 > » 


Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

-
Lo-Fi Version 81 Time is now: Nov 27th 2014, 8:06 AM




We now accept check/money order donations in addition to online donations via PayPal!  Help us pay for our servers, donate to Neurox Media!  Thanks!
Links: Reality TV Links - American Idol | SirLinksalot: American Idol

Powered by: Invision Power Board v2.1.7 © 2014  IPS, Inc.
Licensed to: Neurox Media