Neurox Media Network: idolforums.com | aikenforums.com | IDF Webmail  
Neurox Media's American Idol 10, 9 & 8 / So You Think You Can Dance 8, 7 & 6 / Glee / X Factor Forums & Message Boards
Neurox Advertising   The banner image below is an ad.

Welcome Guest ( Log In | Register - It's quick & free! | Resend Validation )    

> Daryl Brunt, Fan Thread
CHILD-1SH
post Jul 19th 2005, 9:46 PM
Post #1



*******

Group: Members

Posts: 1,321
Gender: Female
From: Toronto, Ontario



i didnt see one yet so i decided to start one ! happy.gif

daryl brunt has GREAT talent as his age !!

i know there are other fans out there ! come on in and talk about the SWEET 16 year old from Sudbury, Ontario ...

DARYL BRUNT!


--------------------
IPB Image
"Don't stop this train, don't for a minute change the place you're in ..." - John Mayer
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
NX AdBot™
post Jul 19th 2005, 9:46 PM


NX Advertisement


Group: Marketing

Posts: I've been known to spam...
Gender: Not telling :P


Subscribe to NX to remove this advertisement post. Help us pay for our servers! Click for subscriber benefits.

 
 
Go to the top of the page
Reply to this topicStart new topic
Replies
DedicatedToClay
post Jul 20th 2005, 7:22 PM
Post #2



**********

Group: Members

Posts: 10,004
Gender: Female
From: Long Island, NY
Fav. AI3: John Stevens
Fav. AI4: Anthony Fedorov
Fav. AI5: David Radford



Yes, hopefully you guys will be able to vote ever harder to keep him out of the bottom 3 next week! fear2.gif I wish I could vote...too abd I'm stuck in New York, though. sad.gif

...hmm, I should ask my aunt & uncle who live in Ontario to throw in a few votes for him! w00t.gif


--------------------
"hooray for the twenty-first century!"
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

Posts in this topic
CHILD-1SH   Daryl Brunt   Jul 19th 2005, 9:46 PM
claymate37   :w00twave: I can't wait to see his performance...   Jul 19th 2005, 9:47 PM
*~AJ_luver~*   I was going to start it and you beat me to it. :...   Jul 19th 2005, 10:01 PM
CHILD-1SH   hehe :P I LOVE HIM TOO ! :wub: <3 oo and ...   Jul 19th 2005, 10:21 PM
CHILD-1SH   Joined ^_^ btw my name is Ella :wave:   Jul 19th 2005, 10:23 PM
DrewLovesT   The kid got my vote 2night!!!! go...   Jul 19th 2005, 10:24 PM
CHILD-1SH   yay :D OH ! i think us daryl fans need an o...   Jul 19th 2005, 10:27 PM
DrewLovesT   I'm still dailing Idol 03 as we speak :-) ...   Jul 19th 2005, 10:31 PM
CHILD-1SH   lucky ! the voting is done for me :( but i ...   Jul 19th 2005, 10:32 PM
DrewLovesT   hey, i was multi-tasking. my cell phone, and t...   Jul 19th 2005, 10:38 PM
simply sweet   I joined that one! ^ Maan .. I love this kid...   Jul 19th 2005, 10:25 PM
DrewLovesT   Okay guys, the lines just closed...I did my share ...   Jul 19th 2005, 10:32 PM
*~AJ_luver~*   Thanks for joining! :w00t: I just made it a wh...   Jul 19th 2005, 10:37 PM
CHILD-1SH   yay ! ^_^ unfortunatly my celly doesnt have a...   Jul 19th 2005, 10:43 PM
DrewLovesT   Hey, I know he'll make it :-) I can see it...   Jul 19th 2005, 10:45 PM
Kanuckurtfan   Daryl is a wonderful singer! :thumbs:   Jul 19th 2005, 10:46 PM
CHILD-1SH   who's excited to see daryl tonight ?!?...   Jul 20th 2005, 12:31 PM
DrewLovesT   Love ur new blend :-) drew   Jul 20th 2005, 5:00 PM
CHILD-1SH   hehe thanks :D caitlin made it for me :D   Jul 20th 2005, 5:12 PM
CHILD-1SH   :spaz: NEW SET !   Jul 20th 2005, 4:15 PM
simply sweet   OMG ELLA! I LOOOOOVE YOUR SET! :wub: :w...   Jul 20th 2005, 10:11 PM
CHILD-1SH   hehe thanks :D I LOVE YOURS TOO .. but you alrea...   Jul 20th 2005, 10:13 PM
DedicatedToClay   Eeep, you're siggy is so pretty, CHILD-1SH...   Jul 20th 2005, 6:43 PM
CHILD-1SH   hehe thanks .. urs is preeetttyyy too !   Jul 20th 2005, 7:00 PM
CHILD-1SH   OMG THANK THE LORDIES ! I WAS SCARED TO DEATH ...   Jul 20th 2005, 6:56 PM
DrewLovesT   Hey y'all, That was soooooooooooooooooooooo c...   Jul 20th 2005, 7:19 PM
DedicatedToClay   Yes, hopefully you guys will be able to vote ever ...   Jul 20th 2005, 7:22 PM
DrewLovesT   If you could ask your Aunt and Uncle, that woul...   Jul 20th 2005, 7:26 PM
DedicatedToClay   I think we're talking to them tonightso I...   Jul 20th 2005, 7:30 PM
lauren12125   evryone needs to vote more for daryl next week... ...   Jul 20th 2005, 8:04 PM
DrewLovesT   I'm just wondering...how many votes separat...   Jul 20th 2005, 8:08 PM
danihami   I thought there was another Daryl thread, but oh w...   Jul 20th 2005, 9:08 PM
CHILD-1SH   thanks :hug: QUESTION ! .. what is the of...   Jul 20th 2005, 9:59 PM
danihami   Haha, everything I come up with sounds stupid. ...   Jul 20th 2005, 10:02 PM
CHILD-1SH   daryl brunt fans official name ? we already have ...   Jul 20th 2005, 10:52 PM
DedicatedToClay   Ahhh, where would the world be without you, Dan...   Jul 21st 2005, 1:14 PM
DrewLovesT   So Child-1sh, what did u think of 2night's re...   Jul 20th 2005, 10:27 PM
CHILD-1SH   omg i was on the edge of my seat .. when ben was...   Jul 21st 2005, 11:04 AM
DrewLovesT   Hi Ella, nice to meet u finally? :-) yeppers,...   Jul 21st 2005, 3:50 PM
simply sweet   :haha: You still have to show me your reaction ....   Jul 21st 2005, 4:44 PM
CHILD-1SH   hahah i will ! .. but NOT in the mall .. hah...   Jul 21st 2005, 8:47 PM
DrewLovesT   Hey, we just call ticket masters at 12;00 noon...   Jul 21st 2005, 9:10 PM
CHILD-1SH   yea me and my friend tried [ simply sweet ] and ...   Jul 21st 2005, 9:12 PM
simply sweet   More like a second. :fear:   Jul 21st 2005, 9:14 PM
DrewLovesT   How can 1,000 ppl just clear out 1,000 tickest ...   Jul 21st 2005, 9:32 PM
_addicted_   holy crapnickers. that was close. how did that hap...   Jul 20th 2005, 10:30 PM
DrewLovesT   Yeah, spread the word. I did the 11:00 to 11:3...   Jul 20th 2005, 10:34 PM
CHILD-1SH   next time im SO using 2 phones and a cell phone...   Jul 20th 2005, 10:51 PM
_addicted_   well on the ctv forum its the brunty bunch. but i ...   Jul 20th 2005, 11:16 PM
CHILD-1SH   those two are cute too !   Jul 20th 2005, 11:23 PM
DrewLovesT   A powerful group we will become...hence forth...we...   Jul 21st 2005, 8:20 AM
SweetNAMese   I heard he was BAWLING his eyes out last night. My...   Jul 21st 2005, 1:17 PM
DedicatedToClay   Your friend told you that Emily did that?! :...   Jul 21st 2005, 1:21 PM
*Maybeth*   hey, I'm a Daryl fan! I couldnt believe he...   Jul 21st 2005, 1:26 PM
CHILD-1SH   a sign i made ^_^ http://img319.imageshack.us/img...   Jul 21st 2005, 2:42 PM
aikens_gurl   I love Daryl! He did not deserve to be in the ...   Jul 21st 2005, 4:33 PM
DrewLovesT   Do that we must...if Daryl is to stay...hmmm......   Jul 21st 2005, 9:14 PM
CHILD-1SH   OMG ! MY MOMS GONNA TAKE ME TO NEXT WEEKS RESU...   Jul 21st 2005, 9:40 PM
DrewLovesT   That's awesome Ella!!!! Wh...   Jul 21st 2005, 9:43 PM
simply sweet   I envy you so much right now. :angry: Haha jks j...   Jul 21st 2005, 10:11 PM
DedicatedToClay   AHHHHHH!!!!11ONE :spaz: That...   Jul 22nd 2005, 10:33 AM
CHILD-1SH   heheeh thanks :D im gonna start to make my sign ...   Jul 22nd 2005, 11:10 AM
DrewLovesT   Ella, Tell him for me that he has awesome fan s...   Jul 22nd 2005, 6:23 PM
carkey188   I'm so excited for you! I went last week...   Jul 23rd 2005, 12:38 PM
simply sweet   REALLY?! :o Man .. haha I should have gotten ...   Jul 23rd 2005, 8:26 PM
CHILD-1SH   when im done my sign ill post a picture .. then if...   Jul 22nd 2005, 3:48 PM
froggurl87   daryls awesome :D I got to meet him. He also has t...   Jul 22nd 2005, 8:48 PM
DrewLovesT   Froggie??????????????????????????????????????? ...   Jul 22nd 2005, 9:32 PM
froggurl87   yes this is me :) How are you? I havent seen yo...   Jul 23rd 2005, 12:45 AM
aikens_gurl   You got to meet him! You're soooo lucky...   Jul 22nd 2005, 8:50 PM
CHILD-1SH   Will Do Drew ! And Thanks :D :o YOURE SO...   Jul 22nd 2005, 9:48 PM
simply sweet   OMG ELLA ! I LOVE YOUR POSTER! HAHA it ...   Jul 22nd 2005, 9:50 PM
aikens_gurl   OMG! Thats such an awesome sign! :thumb...   Jul 23rd 2005, 12:15 PM
DedicatedToClay   Oh wow, that's awesome! :spaz: And it sur...   Jul 23rd 2005, 12:20 PM
*Maybeth*   haha nice poster :D you guys have to vote super mu...   Jul 22nd 2005, 9:59 PM
CHILD-1SH   hehe thanks ! i knooww ! hahaha than...   Jul 22nd 2005, 10:14 PM
DrewLovesT   Do we all need to divide our time into shifts s...   Jul 22nd 2005, 10:49 PM
_addicted_   i never have problems voting, i get through every ...   Jul 22nd 2005, 11:09 PM
DrewLovesT   That's cool then :-) just being extra caut...   Jul 22nd 2005, 11:13 PM
Clayboy_Bunny23   Yah guys know whats fun? I found my Roch Voisine C...   Jul 23rd 2005, 1:47 PM
*~AJ_luver~*   Omgosh you too? :w00t: I'm like singing over ...   Jul 23rd 2005, 9:32 PM
CHILD-1SH   hehe thanks :D ehhe thanks :D and off course...   Jul 23rd 2005, 9:54 PM
*~AJ_luver~*   Ella, be sure to take a lot of pictures! :bleh...   Jul 23rd 2005, 10:24 PM
CHILD-1SH   lol i willl ! :D im going to make sure that ...   Jul 23rd 2005, 10:28 PM
*~AJ_luver~*   YAY! I can't wait to see some of them. :w...   Jul 23rd 2005, 10:31 PM
simply sweet   Damn Ella, you are one lucky beeeeotch ! Haha...   Jul 23rd 2005, 11:30 PM
CHILD-1SH   hahah :D   Jul 24th 2005, 2:51 PM
stellarstarlight   Eeeeeee a thread finally. :wub:   Jul 23rd 2005, 11:43 PM
MizHoggard   Daryl is sooooo cutee... :wub:   Jul 24th 2005, 8:50 AM
_addicted_   you guys are sooo lucky you get to go to the shows...   Jul 24th 2005, 2:54 PM
DedicatedToClay   Hey, at least you live in the same country as hi...   Jul 24th 2005, 5:27 PM
*~AJ_luver~*   :lmao: Omgosh my dad said that like yesterday...   Jul 24th 2005, 7:35 PM
froggurl87   im sure you all will get to meet daryl one day :) ...   Jul 24th 2005, 3:51 PM
froggurl87   DREW PLEASE READ YOUR PM'S   Jul 24th 2005, 7:23 PM
DrewLovesT   Hey Kim, I got your message :-) Thanks a lot :...   Jul 24th 2005, 9:35 PM
ringette04   Wow I just found this thread...lol Daryl rocks :w...   Jul 24th 2005, 7:26 PM
*--Abby Marie--*   Me too. LoL Daryls such a cutie! :wub: I h...   Jul 24th 2005, 7:47 PM
CHILD-1SH   i can't WAIT to see his performance tuesday :w...   Jul 24th 2005, 9:30 PM
froggurl87   im super pumped for this week. I think it's go...   Jul 25th 2005, 7:57 AM
DedicatedToClay   :roll: :roll: Oh my gosh, IT'S TOMORROW...   Jul 25th 2005, 12:00 PM
34 Pages V  1 2 3 > » 


Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:



-
Lo-Fi Version 81 Time is now: Oct 23rd 2014, 3:45 AM




We now accept check/money order donations in addition to online donations via PayPal!  Help us pay for our servers, donate to Neurox Media!  Thanks!
Links: Reality TV Links - American Idol | SirLinksalot: American Idol

Powered by: Invision Power Board v2.1.7 © 2014  IPS, Inc.
Licensed to: Neurox Media