Neurox Media Network: idolforums.com | aikenforums.com | IDF Webmail  
Neurox Media's American Idol 10, 9 & 8 / So You Think You Can Dance 8, 7 & 6 / Glee / X Factor Forums & Message Boards
Neurox Advertising   The banner image below is an ad.

Welcome Guest ( Log In | Register - It's quick & free! | Resend Validation )    

435 Pages V « < 433 434 435   ( Goto last unread Go to first unread post )
( Star this topic Star this topic | View starred topics )    Reply to this topicStart new topic
> the S.E.X thread, yes there is now a thread.
juniorfan4eva
post Apr 16th 2015, 4:26 PM
Post #8681



**********

Group: Members

Posts: 16,011
Gender: Female
From: Ontario



QUOTE(Jen @ Apr 13th 2015, 6:40 PM) *

Ugh I literally threw out my back Saturday night after some weird positions haha.gif And at work all my coworkers/kids asked me what was wrong since I can't walk right and can't sit down (I taught on a beanbag today haha.gif) I told them I slept funny....

roll.gif omfg

QUOTE(brownies @ Apr 14th 2015, 8:48 AM) *

it's basically like a dick plugged in your ass that's vibrating roll2.gif so idk it's like a vibrator i guess? but it's just in there. it's not really scary giggle.gif

like my guy doesn't like bottoming (which i am 100% fine since I only bottom) but he does like getting rimmed or at most, getting fingered. so the plug works for him since it's there and vibrating near the prostate which makes it more intense like when bottoming. so he f*cks me with a plug sometimes. innocent.gif we don't have a big one tho since we're not into that (he uses it for me sometimes for foreplay).
of course you'll be frightened since you haven't tried it. happy.gif

LOL that doesn't sound too bad if you like butt stuff!

The lube was okay... it definitely didn't last as long as we thought it would and we ended up having a three day sleepover and used it every night and one night we had sex and then he just like fell asleep after without wiping himself off and he woke up the next day and said it felt like when you put liquid glue on yourself and then peel it off fear2.gif haha.gif sooo warning to all those who are going to use lube tongue.gif Other than that it really wasn't anything all that special but I think it kind of sped up the foreplay process which was good because sometimes I just get really like OKAY let's bang and I'm not ready yet haha.gif


--------------------
The moon never beams without bringing me dreams...
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
NX AdBot™
post Apr 16th 2015, 4:26 PM


NX Advertisement


Group: Marketing

Posts: I've been known to spam...
Gender: Not telling :P


Subscribe to NX to remove this advertisement post. Help us pay for our servers! Click for subscriber benefits.

 
 
Go to the top of the page
Drew
post Apr 17th 2015, 10:16 AM
Post #8682



Group Icon

Group: Neurox Media Moderators

Posts: 75,443
Gender: Male
From: Massachusetts
Fav. AI1: Kelly Clarkson
Fav. AI8: Kris Allen
Fav. TV8: Sawyer Fredericks



^ Yeah, he may have wanted to sort that out before falling asleep. laughing.gif tongue.gif fear2.gif


--------------------
♥ #BeltItLikeBeckham | Mumford & Sons - 06.08.15 | One Direction - 09.12.15 | Ed Sheeran - 09.25.15
IPB Image
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
juniorfan4eva
post Apr 17th 2015, 12:06 PM
Post #8683



**********

Group: Members

Posts: 16,011
Gender: Female
From: Ontario



On the bright side it's been one day since he went home and we already have tons of stuff planned for whenever we see each other next devil.gif giggle.gif


--------------------
The moon never beams without bringing me dreams...
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Jen
post Apr 21st 2015, 6:32 AM
Post #8684


daniwub #2
**********

Group: NX Subscribers

Posts: 15,910
Gender: Female
From: Massachusetts
Fav. AI3: Diana DeGarmo
Fav. AI5: Katharine McPhee
Fav. SYTYCD: ML JF SN CG CH MS



We're on a school trip as chaperons and he kept pulling me into his hotel room when the kids were going to bed devil.gif so not okay.... haha.gif


--------------------

IPB Image
thanks alyssa!||formerly jultrencarkimcharclayrub
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
saran4886
post Apr 21st 2015, 8:23 AM
Post #8685



**********

Group: Members

Posts: 17,379
Gender: Female
From: Massachusetts
Fav. AI1: Kelly Clarkson
Fav. SYTYCD2: Benji Schwimmer



haha.gif


--------------------

IPB Image
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

435 Pages V « < 433 434 435
Reply to this topicStart new topic
2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:



-
Lo-Fi Version 81 Time is now: Apr 25th 2015, 1:15 PM




We now accept check/money order donations in addition to online donations via PayPal!  Help us pay for our servers, donate to Neurox Media!  Thanks!
Links: Reality TV Links - American Idol | SirLinksalot: American Idol

Powered by: Invision Power Board v2.1.7 © 2015  IPS, Inc.
Licensed to: Neurox Media