Neurox Media Network: idolforums.com | aikenforums.com | IDF Webmail  
Neurox Media's American Idol 10, 9 & 8 / So You Think You Can Dance 8, 7 & 6 / Glee / X Factor Forums & Message Boards
Neurox Advertising   The banner image below is an ad.

Welcome Guest ( Log In | Register - It's quick & free! | Resend Validation )    

4 Pages V « < 2 3 4   ( Goto last unread Go to first unread post )
( Star this topic Star this topic | View starred topics )    Reply to this topicStart new topic
> 2010-10-18: Australia X-Factor, International
joooory
post Oct 18th 2010, 10:49 AM
Post #61



**********

Group: Members

Posts: 20,220
Gender: Female
Fav. AI8: Adam Lambert



I have a HUGE stupid grin on my face rn haha.gif I'm so happy for him huggy.gif heart.gif


--------------------
IPB Image
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
NX AdBot™
post Oct 18th 2010, 10:49 AM


NX Advertisement


Group: Marketing

Posts: I've been known to spam...
Gender: Not telling :P


Subscribe to NX to remove this advertisement post. Help us pay for our servers! Click for subscriber benefits.

 
 
Go to the top of the page
sealuv
post Oct 18th 2010, 11:37 AM
Post #62



**********

Group: Members

Posts: 7,097
Gender: Female



OMG! shocked.gif Adam totally killed it! He looked so good and with zip sleep. I think the judges were STUNNED! He was so perfect...like he has been entertaining the World stage for years. God, I love this Man... wub.gif


--------------------
2015 IS GONNA BE ..... NUTS...MAC..'ADAM'..IA NUTS!
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Vivaldi
post Oct 18th 2010, 11:39 AM
Post #63



*********

Group: Members

Posts: 2,513
Gender: Female
From: London, uk
Fav. AI8: Adam Lambert
Fav. Judge: Paula Abdul



QUOTE(MicheleDE @ Oct 18th 2010, 8:39 AM) *

OH YEAH... THIS one is definitely the best one!!! Beautiful!!!

(what's with those judges? do they not like Adam? don't know him? what? they didn't even smile... how can you not smile when Adam is beaming at you & just gave a knockout performance in front of you? ...Oooooooooh, they were STUNNED!!! that must be it!!! grin.gif thumbsup.gif they're not used to such fabulosity)


Yay, Guy and Ronan were probably stunned and shocked to see that Adam could sing and dance so brilliantly at the same time. original.gif


--------------------
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
WILDROSE
post Oct 18th 2010, 12:26 PM
Post #64



********

Group: Members

Posts: 1,748
Gender: Female



QUOTE(sealuv @ Oct 18th 2010, 11:37 AM) *

OMG! shocked.gif Adam totally killed it! He looked so good and with zip sleep. I think the judges were STUNNED! He was so perfect...like he has been entertaining the World stage for years. God, I love this Man... wub.gif


good thing those judges didn't have to judge him laughing.gif

QUOTE(joooory @ Oct 18th 2010, 10:49 AM) *

I have a HUGE stupid grin on my face rn haha.gif I'm so happy for him huggy.gif heart.gif



I'd love to see you with that stupid grin on your face,hun haha.gif

omg, his x factor preformance was amazing,but for some reason I can't get Enter Sandman out of my mind! devil.gif

This post has been edited by WILDROSE: Oct 18th 2010, 12:27 PM


--------------------
We could go so far with our minds wide open
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
b.jewel.d
post Oct 18th 2010, 1:49 PM
Post #65



**********

Group: Members

Posts: 9,857



lmao what is wrong with the judges expressions roll2.gif

You guys nailed it perfectly..laughed hard at Stunned and Jealous guy


--------------------
IPB Image
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
nuuskamuikkunen
post Oct 18th 2010, 1:50 PM
Post #66



**********

Group: Members

Posts: 3,518
Gender: Female
From: Outer space
Fav. AI8: Adam Lambert



QUOTE(MicheleDE @ Oct 18th 2010, 1:39 PM) *

OH YEAH... THIS one is definitely the best one!!! Beautiful!!!

(what's with those judges? do they not like Adam? don't know him? what? they didn't even smile... how can you not smile when Adam is beaming at you & just gave a knockout performance in front of you? ...Oooooooooh, they were STUNNED!!! that must be it!!! grin.gif thumbsup.gif they're not used to such fabulosity)



QUOTE(madamimadam @ Oct 18th 2010, 3:14 PM) *

They DID give him a standing ovation though!


This was FUN performance. Lasers and light looked amazing too! Audience sure loved Adam wub.gif

Judges were bit odd though roll2.gif I go for stunned because they ALL looked odd, impossible for all them to dislike Adam. Loved the intro to Adam too!


--------------------
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
drowsybrowser
post Oct 18th 2010, 3:32 PM
Post #67



******

Group: Members

Posts: 710



Dude. Every time he does this song on a tv show with good mics, I'm reminded how hard it is to sing- and he's basically pitch perfect in this one. Win. w00t.gif


--------------------
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
istersay
post Oct 18th 2010, 3:45 PM
Post #68


Search and Destroy
Group Icon

Group: Neurox Media Moderators

Posts: 109,068
Gender: Female
From: Past Lives Pavillion



QUOTE(MicheleDE @ Oct 18th 2010, 6:39 AM) *


OH YEAH... THIS one is definitely the best one!!! Beautiful!!!

(what's with those judges? do they not like Adam? don't know him? what? they didn't even smile... how can you not smile when Adam is beaming at you & just gave a knockout performance in front of you? ...Oooooooooh, they were STUNNED!!! that must be it!!! grin.gif thumbsup.gif they're not used to such fabulosity)




I was thinking the same thing, wth is up with the judges? huh.gif


--------------------
IPB Image
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Silvia
post Oct 18th 2010, 3:49 PM
Post #69



**********

Group: Members

Posts: 31,228
Gender: Female
Fav. Steven Tyler



Adam - IIHY on X Factor Australia..mp4
http://www.megaupload.com/?d=NY4UFO6R

That's from LB's vid thumbsup.gif


--------------------
IPB Image
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
nuuskamuikkunen
post Oct 18th 2010, 4:28 PM
Post #70



**********

Group: Members

Posts: 3,518
Gender: Female
From: Outer space
Fav. AI8: Adam Lambert



Send feedback w00twave.gif

http://www.twitter.com/thexfactorau : Check out @adamlambert's "If I Had You" #xfactorau performance... You like? http://t.co/C7xVDEJ

http://www.xfactorau.net/2010/10/did-you-l...erformance.html http://fb.me/Cj4irs19

This post has been edited by nuuskamuikkunen: Oct 18th 2010, 4:48 PM


--------------------
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
joooory
post Oct 18th 2010, 5:14 PM
Post #71



**********

Group: Members

Posts: 20,220
Gender: Female
Fav. AI8: Adam Lambert



QUOTE(WILDROSE @ Oct 18th 2010, 12:26 PM) *

good thing those judges didn't have to judge him laughing.gif
I'd love to see you with that stupid grin on your face,hun haha.gif

omg, his x factor preformance was amazing,but for some reason I can't get Enter Sandman out of my mind! devil.gif



I must warn you you will be scared haha.gif I was even blushing while smiling idek why haha.gif


Yeah me too espcially when there's such a view omg.gif

IPB Image

This post has been edited by joooory: Oct 18th 2010, 5:14 PM


--------------------
IPB Image
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Renn
post Oct 18th 2010, 7:08 PM
Post #72



******

Group: Members

Posts: 708
Gender: Female
From: Colorado



GuySebastian Guy Sebastian
@adamlambert 's voice is amazing!

Isn't he one of the judges from last night? I wonder why he had such an odd look on his face.


--------------------
Twitter: @Althok
Glam Nation:
July 15th - Kansas City
July 17th - Denver
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
lizziek
post Oct 18th 2010, 7:26 PM
Post #73



******

Group: Members

Posts: 753
Gender: Female
From: MA, USA
Fav. Adam Rocks My World !



OMG..Adam looked so gorgeous, and his voice was incredible. I guess the judges were just stunned at his vocal range. love that he had the whole Glamily with him on stage..that performance was fabulous! wub.gif


--------------------
IPB Image
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
b.jewel.d
post Oct 19th 2010, 4:14 AM
Post #74



**********

Group: Members

Posts: 9,857



QUOTE(joooory @ Oct 18th 2010, 2:14 PM) *

I must warn you you will be scared haha.gif I was even blushing while smiling idek why haha.gif
Yeah me too espcially when there's such a view omg.gif

IPB Image


DED!!!! Jooory I wuv you! Tnx for the HOT gif w00t.gif


--------------------
IPB Image
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
MoreGlam
post Oct 19th 2010, 9:28 AM
Post #75



**********

Group: Members

Posts: 4,545
Gender: Female
From: Canada/Bulgaria
Fav. AI8: Adam Lambert



After this awesome performance, IIHY rebounded on AU iTunes from 30s to #16! original.gif


--------------------
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
flaminga
post Oct 19th 2010, 4:23 PM
Post #76



**********

Group: Members

Posts: 3,714
Gender: Female



Could that hair get any higher? LOL! I love this boy. Kinda wish he wore something different though.


--------------------
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
nuuskamuikkunen
post Oct 19th 2010, 5:10 PM
Post #77



**********

Group: Members

Posts: 3,518
Gender: Female
From: Outer space
Fav. AI8: Adam Lambert



QUOTE(MoreGlam @ Oct 19th 2010, 2:28 PM) *

After this awesome performance, IIHY rebounded on AU iTunes from 30s to #16! original.gif

original.gif


--------------------
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
marlock276
post Oct 21st 2010, 4:22 PM
Post #78



**********

Group: Members

Posts: 3,330
Gender: Female
From: The Deep South



QUOTE(sealuv @ Oct 18th 2010, 11:37 AM) *

OMG! shocked.gif Adam totally killed it! He looked so good and with zip sleep. I think the judges were STUNNED! He was so perfect...like he has been entertaining the World stage for years. God, I love this Man... wub.gif


I think they were stunned by being in such close proximity to the GB. whistling.gif


--------------------
"Adam Lambert...the modern edgy artist with an old rock soul."~~Eddie Trunk, American music historian, radio personality, talk show host, and author
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Kawaii_Glambert
post Oct 23rd 2010, 11:23 AM
Post #79



****

Group: Members

Posts: 179
Gender: Female
From: Brisbane, Australia



Luke seemed to be the only one that really enjoyed Adam's performance.

Then again, my family and I are in a heated debate if he's gay or not, so that might be it haha.gif


--------------------
IPB Image
Follow me on twitter or go to my Tumblr because you know you want to.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Little Bee
post Oct 23rd 2010, 4:36 PM
Post #80



**********

Group: Members

Posts: 9,482
From: nr London, England
Fav. AI8: Adam Lambert



4evrmomof4 Gorgeous Professional OZ XFactor pics!! http://www.hot-m.com/2010/10/adam-lambert-...-australia.html


--------------------
@KI55andTELL
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

4 Pages V « < 2 3 4
Reply to this topicStart new topic
2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:



-
Lo-Fi Version 83 Time is now: Nov 21st 2014, 2:16 PM




We now accept check/money order donations in addition to online donations via PayPal!  Help us pay for our servers, donate to Neurox Media!  Thanks!
Links: Reality TV Links - American Idol | SirLinksalot: American Idol

Powered by: Invision Power Board v2.1.7 © 2014  IPS, Inc.
Licensed to: Neurox Media